lately

                  

– Da var det på tide med et slikt innlegg igjen! Så gøy at det falt i smak forrige gang 🙂 –

1. Make-up før rød løper / 2. nammis  / 3. shoppings / 4. Oslo / 5. Sliten frøken etter en hektisk uke / 6. Obligatorisk Starbucks besøk på Gardermoen / 7. Cardio Energy etterfulgt av styrketrening på fullkropp / 8. Nerver før vår første fremføring på skolen / 9. Vet ikke helt hva jeg prøvde på på dette bildet, men skylder på at det var etter at jeg hadde kommet hjem etter en litt for tørst bytur. Hehe…

1. food / 2. nuss nuss i min nye, freshe topp / 3. Oslo, nok en gang / 4. Dj-boothen / 5. nommis / 6. Bytur, da… / 7. obligatorisk selfie før red carpet. Viktig frøken da, vett :P:P^^<3 / 8. Se så fint! / 9. Working girl

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Ellers må jeg bare vise dere denne fantastisk nydelige jakken jeg fikk i posten nylig fra Sheinside:

Du finner den her.

5 kommentarer
    1. Ååå jeg er så interessert i å vite hvilken sminke du bruker! Huden din ser jo ut som porselen! Har du kanskje allerede laget et innlegg om det? Hvis ikke hadde det vært veldig intressant å vite, siden du sikkert bare bruker kvalitetsmerker. 🙂

    2. L: Så gøy å høre! 😀 Jeg switcher hele tiden, men NÅ tror jeg at jeg endelig har funnet min perfekte match. Tenkte faktisk å lage enten en kjapp tutorial på hverdagssminken min, eller et vanlig innlegg. Vi får se hva det blir til – det kommer hvertfall i nærmeste fremtid. xx <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg