bitt av basillen

Hei og god torsdag, fine!  

Åh, dere vet den deilige følelsen man får når helgen endelig ringes inn? Vel, den fikk jeg allerede igårkveld, etter min siste jobbvakt denne uken. Ingenting jobb og ingenting skole de neste dagene – det er deil, det!! De siste dagene har gått til masse trening, venninnetid, jobb og biiiittelitt eksamenslesing. Det er absolutt trening det har gått mest i, vel og merke. Jeg har alltid elskt å bevege på kroppen og forbenne, men den siste tiden har jeg virkelig blitt bitt av basillen. Vi snakker både morgen – og kveldsøkter hver dag. Hvis jeg ikke får tid? Da føler jeg meg som et misslykket menneske. Haha. Jeg oppgraderte nemlig Elixia medlemskapet mitt slik at jeg kan trene på både Sats og Elixia. I og med at det nye Sats senteret (som forresten er helt nydelig!) ligger rett over veien for høyskolen passer det ypperlig da jeg bare kan svippe innom å gjennomføre økten selv om jeg har dårlig tid. Nå har Michelle også hevet seg på, og det er så gøy!! Alltid mer motiverende når man er to. 

Ellers… Jo! Jeg har faktisk oppkjøring en av de kommende dagene. Er så spent! Blir deilig og endelig kunne kjøre rundt, alene. At jeg har ventet med å ta lappen helt til nå skjønner jeg ikke. Hva ventet jeg på? 

Nå får jeg runde av her å løpe avgårde. Treningsdate (sjokk) på Elixia venter! Ha en deilig kveld, dere 

7 kommentarer

Siste innlegg