PARADISE HOTEL 2015

Heiii!

De fleste har nok fått med seg at jeg har vært med på reality-programmet Paradise Hotel. Det er grunnen for at bloggen ikke har blitt oppdatert på en stund med tanke på at jeg har tilbringt den siste tiden i Mexico på innspilling. Det hele har vært en helt fantastisk opplevelse som jeg aldri kunne tenkt meg å være foruten. Jeg har truffet personer som betyr så sinnsykt mye for meg den dag i dag, og fått blitt kjent med mange hyggelige folk. Jeg kan ikke få sagt det nok; jeg er så evig takknemlig for dette eventyret. Jeg sitter igjen med mange gode følelser og sommerfugler i magen. Hvem skulle trodd at deltakelse på et program skulle vise seg å bli så bra?

På mandag var det duket for premierefest hvor alle deltakerne var samlet igjen. Det var veldig gøy å se alle igjen – det ble en veldig vellykket kveld med masse god drikke, presse og ikke minst sesongpremieren. Jeg må ærlig innrømme at vi var litt nervøse og spente på at det hele endelig skulle begynne. Bare det å vite at flere hundre tusen sitter å ser på akkurat oss på skjermen er ganske gøy, men samtidig skremmende. Haha! Dere må bare glede dere til episodene framover. Jeg kan love dere masse action, drama og liv i årets sesong. Stay tuned!

xx Isabel

9 kommentarer

Siste innlegg