LASHES BY KASJA

Sponset innlegg

I forrige uke var jeg hos Kasja og la vippeextentions. Jeg valgte å gå for 3D-vippene, og resultatet ble fint! Jeg er superfornøyd. Nå trenger jeg ikke stresse med noe øye-sminke de neste 6 ukene, før jeg må tilbake for å fylle på igjen. Vippene er lange, fyldige og gjør at man får et våkent og fresht blikk. For meg er det absolutt mascaraen som tar lengst tid om morgenen, i og med at jeg liker at det skal være masse volum og lengde. Da må jeg ta et par lag, og det kan ta tid altså. Sååå deilig å slippe det!

Hun som la vippene på meg heter Jeanette, super flink dame! De er veldig profesjonelle og gir deg et perfekt resultat

Behandlingen tar rundt to timer dersom man skal legge 3D-vipper. Det tar litt lang tid fordi at det rett og slett er mange vipper som skal limes på plass, og da er det viktig at det blir gjort nøye. Da blir resultatet så fint! Det gjør ikke vondt i det hele tatt – jeg sovnet under behandlingen. Det er veldig avslappende, og man merker ingenting til det.        Adresse: Tordenskjoldsgate 7, Oslo       Tlf: 939 22 418

For bestilling kan dere klikke dere inn her.

Hva synes dere?

3 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Du gjør en morsom figur på hotellet! Håper ikke du blir sur for hva vi har skrevet om deg 😉 skriver recapen hver dag + generell “dom” over deltakerne 😀 spennende å følge deg i år!

    2. Hei 🙂 Syntes den grå kjolen du hadde på i den ene episoden var veldig fin! Den episoden når dere jenter dro ut av hotellet til en strand. Og jeg lurte på hvor du har kjøpt den og om det evt. er lenge siden? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg