Helgens festligheter

Hei!! 

For en helg! Jeg er helt slått ut, haha. Det har vært fult kjør fra torsdag og frem til igår. Jeg og Birgitte kjørte som jeg tidligere nevnte ned med flyttelasset mitt til Oslo på torsdag. Vi kom ikke frem før klokken var 04 på natta. Bilturen på 8 timer gikk faktisk overraskende fort! Vi koste oss med digg snacks, dj-izza i forsetet og praten gikk i ett. Da vi omsider kom frem dro vi rett til mamma hvor hun hadde gjor klar senger til oss. Så deilig! 

FREDAG

jeg, Emilie og Birgitte dro ut. Det ble en rimelig bratt kveld for min del, da alkohol inntaket ikke akkurat var lavt… Kremt. Vi hadde det utrolig gøy da, og det ble en vellykket kveld! Ikke sååå gøy å våkne opp dagen etter, med en hodepine fra en annen verden. LØRDAG

Dagen ble brukt til lunsjing og shopping i byen. På kvelden var det duket til vorspiel og bytur i Drammen hos Martine. Vi var en hel gjeng på vorset, og alle var så hyggelige! Utrolig koselig. Alle starter-jentene var der; meg, Emilie, Martine og Tina. Den eneste som manglet var Sara. Det tar vi igjen i Kristiansand i morgen baby! Kvelden endte med et aldri så lite nachpiel! Alt i alt har denne helga levert som fy – jeg har stortkost meg med jentene mine. 

SØNDAG

Vi våknet noe reduserte i formen. Etterhvert kjørte vi innover til Oslo. Jeg og Martine endte opp på Jacob All og spiste lunsj. Så koselig ♥ Resten av kvelden tilbringte jeg hos mamma. Endelig litt tid for familiekos, det har det nemlig vært lite tid til den siste tiden. 

I dag har jeg en fin dag foran meg! Jeg drar ned til byen og møter Emilie for litt venninetid. Ellers har jeg vippe-time hvor jeg skal fylle på. Jeg har mistet en del vipper, så jeg gleder meg masse til å få et fint resultat igjen! Kvelden skal tilbringes med Emilie hvor vi skal se kveldens episode sammen. 

Håper dere får en fin dag babes, så skrives vi plutselig igjen! xx 

11 kommentarer
    1. Du er sååå søt herregud haha, håper du kicker audun og blir partner igjen med pierre, beste parret ever hihi
      Meeen hvordan er det å sitte å se på episodene når dere får se greenscreen klippene, som feks din kommentar at mathias ikke hadde tenkt seg om når han sendte ut martine, men så gir han en veldig bra forklaring om hvordan valget falt på henne fordi han ville redde alle dere andre?? 🙂

    2. Søte du er Isabel! Heie på deg i Paradise! Et lite spørsmål. Ser du heter Shiroq Raad til etternavn. Hvor kommer Shiroq fra?:) Du har ikke en forelder fra Iran kanskje?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg