Når det blir for mye alkohol

Puh, for en form jeg er i… Det skal ikke legges skjul på at det eneste jeg har gjort siden vi kom hjem fra Mexico er å feste. Det tat virkelig på, og nå sier kroppen i fra. Problemet mitt er at jeg elsker å feste, og derfor blir det fort til at jeg trosser meg selv hvis jeg for eksempel føler meg sliten. Jeg siet aldri nei til en fest! Men – nå… Nå har jeg ikke noe valg, haha. Jeg ligger strak ut i sengen hos mamma og hater livet. Mamma tar godt vare på meg, da

Håper at formen kommer seg utover kvelden slik at jeg kan finne på noe! xx

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg