Must have: lips

Det har faktisk vært stor etterspørsel om hvorvidt jeg kan vise frem noen av mine skjønnhetsprodukterJeg deler det opp gradvis så det ikke blir lange avhandlinger med produkter, og jeg håper dette er av interesse. Jeg starter med mitt “must have” leppeprodukt. Det er nemlig Clarins sin “Instant Light lip perfector”. Disse er rett og slett lip balms med farge. De gir både rikelig med fuktighet og fantastisk fin farge. De er perfekte til hverdags da man gjerne bare vil ha et naturlig hint med farge. Jeg har de selvsagt i hver farge, da jeg ikke klarer å dy meg noensinne… Haha! 

– Favorittene mine – 

8 kommentarer
    1. hei , kan du lage et innlegg om en god voks til bena helst hjemmebruk har prøvd ulike men ingen som virker
      hadde vêrt helt fantasiskr å hatt i sommer

    2. Jeg lurte på om du kunne legge ut programmet du kjører for mage og bein/rumpe? Du har helt fantastisk kropp og magen din er helt seriøst perfekt! Hadde vært til utrolig stor hjelp om du hadde fått til dette 🙂 <3

    3. Er ikke dere paradise jentene venn med elin? Likte deg og hun best- trist at du var en av de “falske” elin var at least elte og SEG SELV!

    4. Hei, lurte på hvor du har fått kjøpt de skoene dine som du hadde når hun nye jenta sjekket inn i dagens episode? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg