Grey on grey

Hei lovers!

Skal vi ikke få vårlig vær snart? Jeg tripper og venter utolmodig på varmere og solfylte dager. Tipper jeg ikke er alene, hehe! I går hadde jeg en veldig fin dag. Jeg tilbringte den med søsteren min. Det har blitt veldig knapt med tid til familie den siste tiden, og det har jeg hatt dårlig samvittighet for. Jeg har vært nødt til å prioritere andre ting, men i går satte jeg av tid. Det var skikkelig etterlengtet! Vi hadde mye å catche up på, det er sikkert og visst. Familie er så viktig, jeg er så takknemlig for min ♥ Vi tok turen til Operaen for å ta litt bilder, også møtte vi en vennine. Skikkelig kosedag! Mamma mekket et deilig pasta-måltid til middag, så da tilbringte vi kvelden hos henne.

I dag er planen å møte Martine, og jobbe litt. Har en del mails jeg må besvare blant annet. Ps. jeg kjører en konkurranse hvor du kan vinne en valgfri bikini fra “To Die For Swimwear” på instagram-kontoen min@Isabelsraad, delta da vel! 😉

Nå er hvertfall ferien over. Synes synd på dere som må tilbake til skolebenken og jobb – you can do this!! 

Ha en fin dag babes! xx 

9 kommentarer

Siste innlegg