Bildedryss og dagen derpå

Helluuu!

Shit, nå ass… Nå har denne kroppen fått et riiiimelig høyt inntak av alkohol! Men, jeg er selvsagt klar for to dager til!! 😉 Kvelden igår var amazing! Vi festet på VIP-balkongen sammen med Vicky fra Geordie Shore og mange av deltakerne i Ex on the beach. Natten endte med afterparty sammen med dem, og fy søren så god stemning det var. Jeg var ikke hjemme før 7-8 på morgenen, så dere kan tenke dere hvor gøy vi hadde det. Jeg fikk ikke tatt mye bilder da mobilen min selvsagt døde… Jeg har knipset masse bilder med mobilen disse dagene vi har vært her, men de tenker jeg å publisere i et eget innlegg hvor dere får se turen gjennom iPhonen min. Høres det bra ut babes?

Her har dere hvertfall et lite bildedryss fra to dager siden hvor vi shoppet og festet.

Ikveld finner dere meg på Libertine igjen – og dit har jeg fått med meg Nathan fra den nyste Geordie Shore sesongen.

Dette kan ikke bli noe annet enn en fantastisk fin kveld. Xx

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg