Pærraparty og styling

Hei hjerter! Hadde dere en fin natt til 1. Mai? Det hadde jeg! I går var en svært hektisk dag. Jeg var å fikset meg nytt pass da jeg kremt har klart å rote det bort… Jeg reiser til London igjen veldig snart, og til Rhodos om nøyaktig 30 dager. Da er det viktig å ha pass på plass! Ellers var jeg en tur innom postkontoret å hentet litt pakker og sendte avgårde et par. Jeg hadde også en frisørtime på Beauty House. Meningen var at jeg skulle farge håret, men siden jeg var så usikker på hva jeg ville så ba jeg frisøren min om å bestemme. Han har en veldig spennende plan, og det kommer til å bli veldig anderledes! Siden prosessen til den hårfargen han vil gå for tar såpass lang tid, venter vi heller til mandag. Jeg er sååå spent!! Jeg fikk stylet håret mitt til kvelden da, av flinke Susan! Det ble så fint. Elsker krøller!

Planen til meg og Martine var å shoppe etter vi var ferdige med frisørbesøkene vår, men det rakk vi ikke… Så vi endte opp på Egon og spiste sammed med Emilie og Emilie før vi dro til meg og ordnet oss. Det var en veldig fin tur på byen, sett bort i fra at jeg plutselig fikk en flyvende tann i fanget! Haha, er det mulig. Hvorfor må gutter slåss på byen?!?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg