Prosjekt oppkjøring

Innleggi samarbeid med Bryn og Brynseng trafikkskole

Ja, nå skal dere høre! Endelig skal jeg klare å bestå den jævla  oppkjøringa. Før jeg reiste ned til Mexico, hadde jeg oppkjøring. Jeg var super nervøs da jeg visste at jeg måtte bestå. Hvis ikke måtte jeg jo vente veldig lenge til neste oppkjøring, da innspillingen til Paradise Hotel varte frem til mars. Selvsagt strøyk jeg… Nå er jeg klar for å gi lappen en ny sjangs, selv om jeg klarer meg og trives veldig godt uten. Haha. Jeg er virkelig ingen god sjåfør. MEN – lappen er alltid bra og ha! Jeg ble veldig glad da Bryn og Brynseng trafikkskole ville gjøre et samarbeid med meg! I og med at jeg har tatt alt av obligatoriske timer, langkjøring, mørkekjøring and so on, mangler jeg i grunn bare ny oppkjøring. Jeg har ikke sittet bak rattet på 5 mnder, så derfor kjører vi et par oppfriskningstimer før oppkjøringsdatoen min. I tillegg er det helt anderledes å kjøre i Oslo enn i Stavanger, så her er det bare til å ha tunga rett i munnen. Så, ja. Det var det jeg skulle i dag. Ha min første kjøretime på 5 måneder. Jeg var utrolig nervøs i forkant, da jeg ikke visste om jeg engang husket hvordan man girer. Haha! Da jeg satte meg inn i bilen og fikk snakket litt med kjørelæreren min, Harald, ga det seg veldig fort. Hils på Harald:

Bryn og Brynseng trafikkskole er en av Oslos største trafikkskoler. Skolen har hele 11 dyktige lærere, som er der for å lære deg opp til å bli en flink og trygg sjåfør. Som elev ved Bryn og Brynseng trafikkskole blir du tildelt en lærer. Denne læreren vil normalt følge deg gjennom hele opplæringen. Jeg har fått Harald, som er en veldig kul fyr! Han er utrolig flink til å fortelle meg hva jeg gjør riktig, og selvfølgelig hva jeg kan bli bedre på. Han er rolig, noe som er veldig viktig for min del. Jeg blir så fort stresset bak rattet! Hehe. Nå har jeg nettopp hatt min første kjøretime hos dem, og jeg er utrolig fornøyd! Gleder meg faktisk til de neste timene, da det er veldig gøy å kjøre bil når man får god opplæring.

Skal du ta lappen? Kontakt trafikkskolen på [email protected] eller 92894407.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg