SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Hei babes!

Her kommer svarene på spørsmålsrunden. Jeg har fått veldig mange spørsmål både her og på instagram, så jeg får ikke svart på absolutt alt. Jeg har tatt de jeg fikk tid til. Håper du får svar på det du har lurt på! 🙂 Jeg svarer ikke på spørsmål som er for personlig og private. 

Hvorfor meldte du deg på Paradise Hotel? Fordi at jeg var lei av den kjedelige, A4 hverdagen jeg hadde. Ville rett og slett oppleve noe nytt og var eventyrlysten. Dessuten – hvem sier nei til Mexico, nye vennskap og alkohol? Ikke jeg! 😉

Kunne du tenkt deg å blitt med på en ny sesong? Ja, absolutt! The time of my life.

Er det noe mellom deg og Audun nå? Nei, absolutt ingenting. Vi er alle sammen i en boble inne på hotellet, og da blir alt mye mer “intenst”. 

Hva betyr fans for deg? Jeg er utrolig takknemlig for alle dere som støtter og heier på meg. Er så utrolig koselig å lese alt det fine dere skriver til meg. Dere gjør dagene mine. Love you! <3

Hadde du kontakt med noen av jentene før Paradise? Nei. Ingen hadde kontakt med noen, vi visste ikke hvem hverandre var. Vi møttes på hotellet ved Gardermoen samme morgen som vi skulle reise til Mexico. Var SÅ nervøs!

Om du kunne bestemt hvem du skulle stått i finalen med, hvem hadde det vært? Det må bli Audun naturligvis, i og med at vi stod sammen i mange uker og stolte på hverandre. 

Hvor ofte møter du de andre deltakerne, av jentene? Jeg er med både Emilie og Martine flere ganger i uken, da vi alle tre bor veldig nærme hverandre. Sara S og Linn snakker jeg med daglig.

Er du god venn med Martine? Veldig! Hun er en av de jeg anser som mine næreste venniner. Er så glad i henne!


Hva ville du endret på av det du har gjort på hotellet? Hmm… Godt spørsmål! Jeg tror nok at jeg hadde tenkt meg litt om før jeg åpnet munnen min. Angrer på at jeg snakket stygt om andre, og fikk mine hissige utbrudd. Ellers ville jeg fikset meg litt mer, haha. Og kanskje fikset øyenbrynene mine FØR jeg reiste ned. 😉

Er Martine gravid med en Paradise baby? Hehe, nei. Det var en aprilsnarr.

Drar dere hjem igjen til Norge når dere ryker ut? Det varrierer. Noen gjør, andre ikke.

Har dere replikker på hotellet? Nei, absolutt ikke. Alt vi sier er våres egne ord.

Spiser dere bare frokost? Nei, hehe. Lunsjen og middagene blir bare ikke filmet. Da er vi off, og spillet blir satt på pause.

Hvordan var den siste dagen din på hotellet? Den var veldig fin i grunn. Vi tanet, jeg og Mathias hadde ninjaduell som endte opp med at jeg fucka ryggen heheh, jeg og Audun hvilte et par timer, også var det tid for parseremoni. Det var en bra dag frem til da! Haha.

Hvis du og de andre ph-jentene ser på episoder sammen, og dere sier noe stygt om hverandre. Hvordan reagerer dere da? Haha! Altså, vi ler vel egentlig bare av det. Det er et spill, alle snakker dritt om alle på et eller annet tidspunkt.

Er du deg selv 100% på hotellet? Ja, det vil jeg påstå. Vi blir jo selvfølgelig litt anderledes i “bobla”, men alt i alt så er jeg meg selv på skjermen. På både godt og vondt, hehe.

Når var selve innspillingen? 6. januar reiste vi til Mexico.

Hva sa foreldrene dine da de fikk vite det? Mamma var fornøyd så lenge jeg ikke hadde sex på riksdekkende TV. Haha.

Hva synes du om å ha sex på TV? For å være helt ærlig syns jeg ikke at det er ille. Da jeg var på hotellet var jeg sykt nazi på akkurat det, og ville så ABSOLUTT IKKE ha sex foran kameraene. Jeg var veldig nære to ganger med to stk, den ene gangen var da vi var lenket fast til en annen enn vår egen partner. Hehe. Det er i grunn veldig rart at ikke har blitt tatt med. 

Hvordan er forholdet ditt til Sara E på utsiden? Har ikke noe forhold til henne. Hadde i grunn ikke det inne på hotellet heller egentlig. Det er veldig få som har noe kontakt med henne på utsiden.

Hvem er den kjekkeste av guttene? Det er definitivt Harald.

Hva synes du om at Sara E røyk ut uka etter deg? Det var foventet. Derfor jeg sa det til henne på parseremonien også, at hun kom til å bli shitta ut ved første anledning. Hun burde tenkt litt smartere for sin egen del – audun og jeg stod super sterket, og da vil selvsagt ikke han stå med en person som sender meg ut. Det samme hadde gjeldt for meg. Martine stod i min kjole på parseremonien da hun ble stemt ut, og fortalte at dette var for meg. <3 Jenta miiii! Ingen tar min plass så lett. 🙂

Hvis du hadde fått både Audun og Pierre bak deg, hvem hadde du valgt? Veldig vanskelig spørsmål faktisk. Spørs helt hvordan alt hadde vært på hotellet akkurat da. Hadde Pierre stilt seg bak meg sammen med Audun i slutten av oppholdet mitt, før jeg røyk, ut så hadde jeg valgt Pierre. Var rimelig lei den “fasaden” til Audun. I tillegg til det var det mange som ville ha Audun ut da, og derfor stod jeg ikke veeeldig trygt med han som partner.

Hvor mye bagasje hadde du med deg til Mexico? Krise mye. To store kofferter, en Peak bag og en håndbagasje. Jeg hadde faktisk med meg hele 21 kjoler.

Hvem er ditt forbilde? Hmm… Utseendemessig må det bli Adriana Lima og Victoria Beckham.

Hvor høy er du? 160 cm. Bitteliten.

Kan du lage sminkevideo? Njaei, tror ikke det. Kan skrive et innlegg om hvilke produkter jeg bruker da, hvis det er interessant.

Hvor i Stavanger er du fra? Vel, jeg er født og oppvokst på Randaberg. Flyttet til Undheim da jeg var 12 år, og bodde der i 5 år.

Hvordan får du så fin hud? Jeg renser huden min morgen og kveld, bruker gode produkter fra Dior og Chanel. I tillegg til det har jeg nå brukt en “rensemaskin” fra LR Beauty som er helt fantastisk!!! Den gjør virkelig mirakler for huden. Det kommer et utfyllendes innlegg om den snart. Ellers passer jeg på å bare bruke sminke av skikkelige merker, da jeg vet at ingrediensene ikke skader huden min.


Er du svømmetrener? Jeg var! Hehe.

Skal du farge håret ditt blondt? Ikke blondt, men jeg har stript det lysere. Synes det er fint nå som sommeren er rett rundt hjørnet.

Skal du til Bergen i fremtiden? Var faktisk der på onsdag!

Hva heter du på snapchat? isabelsraad. 🙂

Har du jobb? Bloggen er min nåværende jobb. Jeg tjener penger på å blogge, og stortrives med det. Ellers blir vi booket til events og nattklubber som vi også får betalt for. Jeg har ikke tid til noe vanlig jobb akkurat nå. Er masse reising og farting på denne frøkna.

Hva skal du i sommer? Du, det er masse. Om to-tre uker reiser jeg til Rhodos. I tillegg skal jeg til Magaluf og London. Jeg er faktisk ikke hjemme før August, og rett etter det bærer det avsted til Miami i en måned.

Kan du ha klessalg på bloggen også? Det er så stress å sende. Men jeg og Martine tenker å ha et salg til i slutten av mai! Kom da <3

Hva driver du med for tiden? Jeg har det veldig travelt. Dagene mine består av samarbeidsmøter, kjøretimer, venner, reising, blogging, eventer og mest av alt; festing. Hehe! Ellers så har jeg akkurat startet på et nytt, spennende prosjekt! Det er hemmelig foreløpig, gleder meg til å dele det med dere. 😀

Har du bodd i fosterhjem? Ja, det har jeg.

Er du singel? Det er jeg, og jeg stortrives! Hehe. Var i et nesten 3-års langvarig forhold før jul ifjor, så nå kjenner jeg at det er godt å ha tid bare for meg selv. 🙂

Dersom du og Martine skal åpne neglsalong, hvor skal den være? Det vet vi ikke, men blir nok enten i Drammen eller i Oslo.

Hvor ofte trener du? Og hvordan trener du? Etter at vi kom hjem fra Mexico har jeg trent svært sjeldent. Pleier egentlig å trene hver dag, og da går det i styrketrening og intervaller for det meste. Før Paradise trente jeg faktisk to ganger daglig. Tok heeelt av, skulle jo tross alt på TV. Haha.


Er puppene dine ekte? Er bare hvor mange ganger jeg har blitt stilt dette spørsmålet. En gang for alle: JA.

Har du mistet kontakten med venner du hadde før Paradise? Nja, i grunn ikke. Mine næreste venner har jeg fortsatt selvfølgelig. Er vel mer folk jeg ikke har pratet mye med eller hatt noe spesielt forhold til som plutselig tar veeeldig mye kontakt. Kleint for dem. Driver å liker gamle kommentarer fra 2008 på facebook liksom, for å prøve å få oppmerksomheten min. Er så åpenlyst hvorfor jeg plutselig ble interessant. 😉

Kommer du til å besøke Bryne igjen? Absolutt. Har jo venner der. 🙂

Teller du kallorier? Nei. Jeg passer på hvor mye og hva jeg putter i meg da. Prøver hvert fall! 

Du var sykt tynn før, har du hatt spiseforstyrrelser? Regner med at du kjenner meg siden du spør. Ja, det har jeg og det vet du vel fra før.

Svarer du på DM på Instagram og på Snapchat? På instagram prøver jeg så godt jeg kan, men jeg har ikke kapasitet til å svare og å gå gjennom absolutt alle. Jeg setter veldig stor pris på dere uansett, det skal dere vite. <3 På snap godtar jeg bare de jeg kjenner, men jeg har åpnet storyen min for alle. 🙂

Hva bruker du på leppene dine? Det er så fin farge! Tusen takk for det. Jeg bruker lipliner fra Dior i farge 593 og lipgloss fra Chanel i farge 46 for det meste.

Er du ofte i Drammen? Ja, er der når jeg besøker Martine.

Hvilken linje gikk du på VGS? Jeg gikk idrettslinja på Bryne VGS.

Du virker så overlegen på byen, prøvde å hilse på deg men da gikk du bare rett fordi. Åh, det beklager jeg. Da må jeg ikke ha sett deg, for jeg er veldig imøtekommen og hyggelig! Kom bort neste gang. <3

Hvorfor sier du nei til å ta bilder med fans? Jeg stiller som regel alltid opp! I blant har jeg veldig dårlig tid, og da har jeg rett og slett ikke tid til å stoppe opp. Jeg synes dog at det er super koselig at dere kommer bort å hilser på. <3

Bruker du fargelinser? Nå har jeg begynt med det ja. Jeg synes at det er gøy og kunne varriere litt.

Har du fylt på leppene dine? Ja. Jeg er storfornøyd og angrer på at jeg ikke har gjort det før nå!

Hvorfor har du blokkert meg på Instagram? Kan du fjerne det? Jeg blokker de som kommenterer stygt. Jeg synes ikke at det er hyggelig å få slengt dritt på bildene mine, så da blokker jeg bare rett og slett. Null tolleranse for negativitet! 🙂 

Ble det noen gang sak om det med han som sendte den stygge “ta selvmord” meldingen? Jepp. Du kan lese artikkelen på Side2 HER. 

– Håper dere fikk svar på det dere lurte på. Klem! <3 –

16 kommentarer

Siste innlegg