anbefaling: Chanel

Siden det er lørdag, min favorittdag når det gjelder å skjemme meg selv litt ut, tenkte jeg at det kunne vært gøy å vist dere noen av mine “must haves” til et aldri så lite hjemmespa. Chanel er uten tvil mitt favorittmerke innen hudpleie. Dette fordi at både konsistensen, lukten og resultatet produktene gir er 10/10. Akkurat disse tre produktene er fine å bruke på en “pamper day”.

Øverste bildet: Hydramax + active maske. Dette er ei fuktmaske som er genial på denne tiden av året, hvor det er skikkelig kaldt i luften. Huden har en tendens til å bli tørrere, og nettop derfor er denne maska helt fantastisk. Det er nemlig ei fuktmaske! Den påfører du og lar sitte på i ca. 10 min. Da vil mye av produktet allerede ha trukket inn i huden, og det overflødige tørkes bare av med en bomullspad. Huden min elsker denne, og “drikker” opp all fuktigheten. Er du spessielt tørr i panna, vil produktet trekkes ekstra godt inn i akkurat det området.

Midterste bildet: Gommage microperle eclat. Dette er en skrubb som er fin å bruke 2-3 ganger i uken. Det er fine, små korn i denne som gjør skrubben skånsom å bruke på huden. Noen ansiktsskrubber som jeg har prøvd tidligere har inneholdt skikkelig grove korn som har ført til at huden min har blitt helt rød og irritert, og det er ikke good. Dennederimot – deilig å massere inn i huden og den skrubber bort alle døde hudceller uten å irritere huden.

Nederste bildet: Masque destressant purete. Dette er også en ansiktsmaske. Denne bruker jeg som regel 2 ganger i uka. Den er god på å rense skikkelig ned i porene å få bort alt av avfallsstoffer og urenheter som har samlet seg opp i løpet av dagene. Resultatet er en ren, glatt og fin hud.

Jeg kan med hånden på hjertet anbefale alle disse tre produktene på det sterkeste, og de er i min faste rutine. Tror nok ikke disse kommer til å bli byttet ut med det første, nei!

2 kommentarer
    1. Hvorfor bruke masse penger på produkter som er svindyre kun fordi de heter Chanel, Dior osv? De er bare proppfulle med alkohol og andre ingredienser som tørker ut huden din over tid. Huden virker kanskje frisk og myk med det første, men på lang sikt er dette elendige produkter som koster mye pga varemerket.. Sats heller på gode produkter uten masse dill som ikke er bra for huden:) Sånn som Dermalogica, Pevonia, Elixir osv, som kjøpes hos hudpleiere som kan hud, ikke hos Kicks som kan sminke;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg