Shopping with Rhodes on my mind

Det føles som om jeg allerede har reist til varmen. Jeg tenker på sommervær og sommerklær hele tiden! Er konstant inne på nettsider, spesielt Sheinside da det er så billig der, å kikker etter fine skatter som skal få bli med i kofferten min. Jeg er så giret! Det er jammen ikke lenge til jeg setter kursen mot Rhodos med my squad. I mellomtiden tenkte jeg å dele mine favoritt jumpsuiter med dere! Herlighet, er det ikke mange fine vel?! 

Og dere…? Frakten hos Sheinside ligger på 30,- kr. Superduper billig! 🙂 

1. HER 90,- kr / 2. HER 107,- kr / 3. HER 127,- kr

1. HER 120,- kr / 2. HER 127,- kr / 3. HER 210,- kr

1. HER 172,- kr / 2. HER 187,- kr / 3. HER 140,- kr

1. HER  112,- kr/ 2. HER 157,- kr / 3. HER 137,- kr

1. HER  127,- kr / 2. HER 135,- kr / 3. HER 225,- kr

13 kommentarer
    1. Hei. Hvordan er det med str på shineside? Er det som ebay og wish, at du alltid må bestille en str større enn hva du bruker, å aldri noe garanti for at det passer?
      Evt, takk for svar 🙂

    2. Så nydelige bilder av dine favoritter 🙂
      *hysj-hysj*
      Men blir nok til at jeg handler til Yvonne der inne, for når du bruker denne siden og hun ser du har samme som hun har fått som kommer hun til å få hetta :o)
      Dessuten herlig med bra priser siden vi betaler skjorta for Maldivene sommerferien vår.
      Håper du får en herlig tur!
      Med hjertelig hilsen Terje.

    3. Kjempe fin blogg og nydelig jente : )) men lurte på en ting? når man bestiller ting fra nettsia der? ska man betaler i posten når man ska gå å hente klærne?

    4. Vet du tilfeldigvis hvor Audun kjøpte de røde silkemorgenkåpene dere to pleide å gå med på hotellet, de som det stod lord på, vet du hvor de er kjøpt og hva som må søkes på for å finne de, kan du svare på dette i spørsmålsrunde innlegg eller video!

    5. Hei:)
      bare lurte på om du har den blåstripete jumpsuiten? blir vel det 12 bildet.
      lurer på hvordan den er i størrelse, ettersom den er så åpen som den er i frontpartiet der. redd den skal bli veldig løs hvis man bestiller for stor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg