DU ER SÅ JÆVLIG IRRITERENDE!

Jeg har notert ned hver gang noe har irritert meg i det siste. Jeg synes det er gøy å lese slike innlegg på andre blogger, så nå kjører vi i gang med en slik post her også!

 Når jeg skal finne noe, som jeg har lagt et spesielt sted men ikke finner det. Hvor faen ble det av, liksom?!

 Vind + lipgloss + hår. Trenger jeg virkelig si mer? Dette er noe som får meg til å klikke sånn ca. hver eneste dag. Argh.

 Når folk på byen er så jævlig falske. Det pleier å være sånn som dette: Jeg kommer ut av doen. Skal vaske hendene. Jentene som allerede er på toalettet overfaller meg med “åååh jeg er såååå fan, digger deg på Paradise Hotel omg fnizzzz”. Hyggelig, tenker jeg da! MEN, neiiii da du. I det de snur seg, pleier de som regel plumpe opp noe som “omg hater faen pærra, jævla hora der”. Jeg mildt sagt meddele at jeg aldri klarer å holde meg, og rett og slett går etter for å konfrontere. Vi er da faen mennesker, vi også!

 Når man er på byen og en fyr vil spandere drink på deg. Jeg takker alltid nei dersom jeg ikke kjenner fyren, for jeg kan rett og slett skaffe min egen drikke. Jeg trenger ikke noen til å betale for at jeg skal bli enda fullere. Det klarer jeg helt fint selv! Det som er downsiden da, er at gutten som regel alltid blir furt. “Du er så jævlig diva”. Nei, jeg er ikke det –  din intensjon er å kunne bruke det at du har kjøpt drikke til meg, som en unnskyldning til å få deg ett hook. Det går ikke i land hos meg, gutten min!

 Når jeg legger ut på instagram at jeg har fylt på leppene mine, og folk bare “HÆÆÆÆ HVA FAEN JÆVLA LØGNER I FØRSTE EPISODE AV PARADISE HOTEL SIER DU AT AAAALT VED DEG ER HEEEELT EKTE HVAAA FAEN AZZAAAA”. Slaaaapp for faen av! Det sa jeg for 4 MÅNEDER SIDEN!!!! Da var alt ekte. Er det ikke lov å endre på ting ved seg selv i ETTERTID om man ønsker det?

 Folk på instagram som bare er nødt til å diskutere hvem som vinner jævla ph2015 på hvert eneste bilde. Og dere? NEI, FINALEN BLE IKKE LAGT UT PÅ VIAPLAY!

 Folk som alltid må klage på et eller annet, annet hvert minutt. Plis! Her, jeg skal gi deg litt livsglede.

 Når man har en avtale med en, og personen alltid avlyser. Gjerne i siste sekund også. ARGH. Verste jeg vet.

 Når folk absolutt er nødt til å dra med seg drinken sin ut på dansegulvet. Den drinken blir ikke i glasset vennen min, den sprutes over alle som står rundt deg! Det er da klart at jeg vil ha champagne i håret mitt, og hvert fall en stor, jævla skvett i øyet.

 Når jeg er ute på byen, og ser veldig tydelig at folk stirrer meg i hjel. Ja, vi har faktisk øyner vi også. Det verste er når de prøver å ta snikbilde, men GLEMMER AT BLITZEN ER PÅ! Da blir jeg så pinlig berørt på deres vegner ass. Kan du ikke bare komme bort og være hyggelig? Da kan du faktisk få et mye bedre bilde, enn et kleint “seisabelfraph29meterunnahihi”.

Haha, kjenner dere dere igjen i noe? xx, I.

9 kommentarer
    1. finale episoden ble lagt ut på viaplay jo! Jeg så den der, i det den ble lagt ut, så da spolte jeg og så at det var Martine og Pierre som vant, før jeg så hele episoden 😛

    2. Ser du skriver at finalen ikke ble lagt ut på viaplay, men det ble den faktisk, for jeg så den der samme dagen som finalen gikk på tv. Eneste var at du måtte vente til 22.30, men etter det kunne kunne du spole frem og fikk resultatet fortere enn på tv fordi det ikke er reklame der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg