10 ting du ikke visste om Paradise Hotel


1. Selve hotellet: visste du at selve Paradise Hotel-hotellet egentlig er gjestehuset til en eldre dame som bor lenger oppe i “gata”?

2. Mat: når vi spiser lunsj og middag filmes vi ikke. Da er vi “off”, og det betyr at vi ikke får lov til å snakke om selve spillet. Da sitter det deltaker-ansvarlige og “passer” på oss.

3. Zzzz: vi blir vekket hver morgen av en tlf som ligger på hvert rom. Samtidig blir lyset skrudd på.

4. Alkohol: nei, vi får faktisk ikke drikke så mye alkohol som vi vil. Baren stenger!

5. Dyr: det bor vaskebjørner og slanger på hotellet, som vi fikk besøk av et par ganger.

6. Venus: Venus skal være det fineste rommet, ikke sant? Det er fint, men… Det ble ikke varmtvann før vi hadde vært der et par uker. Da var ikke vi andre så sjalu likevel. Hihi!

7. Sync: dere vet når vi snakker en og en til kameraet? I den såkalte “snakkeboksen”? Disse intervjuene blir kalt for ‘sync’.

8. Venting: PH er jo en tv-produksjon. En parseremoni som varer 10 min på TV, tar gjerne 3-4 timer å spilles inn. Det er myeee venting bak kulisenne…

9. Triana: vi ser faktisk Triana kun de gangene dere ser henne på TV. På parseremonier, innsjekk og parsplitt – ikke noe ellers.

10. Bye, bye: når vi sjekker ut, så får vi ikke se de andre deltakerne etter at vi går ut porten. Skikkelig trist faktisk…

33 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg av spiseforstyrrelsen din? Jeg har hatt en selv i over 1 år og vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av den.. Prøver å kose meg i helgene, men får så dårlig samvittighet at jeg springer å kaster opp. Så teller jeg kalorier og lar meg selv ikke spise mer enn 1000 kalorier om dagen, blir gjerne litt mindre også..

    2. Hvor ligger den såkalte “snakkeboksen”? Er den inne på hotellet, eller er den utenfor? Blir dere liksom kalt inn til å bli intervjuet?
      Er det gøy å være der selvom det er “strenge regler” der?
      Byyytheeewaaay, digger bloggen din 🙂 !

    3. Når dere sjekker ut, kommer dere til et annet hotell med de andre deltakerne som har røket ut eller må dere dra hjem? og hvordan er det f.eks hvis man kommer inn igjen?

    4. Flere slike innlegg!!!! 🙂
      PS: hvem bestemmer når dere skal “synce”? Får dere brev om at “Isabell, du må inn å synce”? 🙂 nysgerrig! Skriv mer om PH

    5. Værsåsnill: Du burde snakke med legen din om dette, for du trenger nok hjelp til å komme deg ut av det – Du har uansett tatt et steg i riktig retning ved å innse av du har en spiseforstyrrelse! Stå på og lykke til! Det finnes hjelp å få!:)

    6. Hvor tidlig måtte dere stå opp? Jeg er et skikkelig b menneske og tror jeg hadde slitt meg å stå opp 7 8 hehe! kjekt og følge bloggen din 🙂

    7. Dritbra innlegg! Gøy med “inside” info om PH¨
      Men 3-4 timer med parsermoni? what?! Hvordan er det mulig? Kan du skrive et innlegg om det?

    8. Er det sant att dere ikke får ha mer enn 1 isbit i drinkene deres pga. Mikrofonene? Er det bare “fastskrudde” kamera inne på hoteller eller er der folk som filmer også?

    9. Hei💞eeeeeldker bloggen din😍😍🎈🎈du var den beste på PH men jeg har to spørsmål;
      Var Sara S utenlandsk?
      Hva skal dere på Rhodos?
      Håper på svar💎💎💎

    10. Og jeg som trodde at deltagerne og produsenten tok ting på sparket. Jaja. Da gidder ikke jeg å se på. Jeg vil ha realisme og virkelighet.

    11. Det er en ting jeg lurer veldig på! På onsdag eller torsdag var du på sånn klipp med paradise, noe jeg trodde var studio paradise. men det ligger en annen studi paradise på nettet, og lurer derfor på hvor jeg kan finne klippet av deg og de du var der med. så dette på snapchat. men i tilegg har dette skjedd flere ganger at jeg ser ting som er “filmet” på studio elle rnoe, men ikke det som blir vist, og lurer på hvor disse klippene er?

    12. Åh, du må ha flere sånne innlegg! Er veldig kjekt å lese litt av det vi ser på tv 🙂 Jeg lurer også veldig mye på de der med Sync. Kunne du skrevet litt mer av det? 🙂

    13. Selina:
      For OSS er det bare mandag – torsdag
      Men for dem så er det ny uke etter fire dager. Så de starter Mandag, har parsermoni torsdag. Så starter de igjen den fredagen, har parsermoni den neste mandagen (fire dager etter, ikke sant?)
      Så har de ny uke den tirsdagen, med parsermoni fredagen osv osv.
      En uke for oss er ikke samme som en uke for dem 🙂

    14. Jeg lurer bare på. I den der “syncen”. Hvor ligger den der snakkeboksen? Kan ikke folk på utsiden høre hva dere sier inni der? Der deler dere jo alt som er å si om hvernadre og planer om parseremoni. Er det slik at dere bare “ja, nå tar jeg meg en tur til snakkeboksen” så går dere opp dit og prater eller hva? 😀

    15. Jeg bare lurte på en ting, får dere liksom bestemme hvordan dere oppfører dere inne på hotellet? Får dere oppgaver om hvordan dere skal være, unntatt det med Linn? Og går kamera-menner og filmer dere hele tiden, eller er det gjemte kamera bare.. 🙂

    16. Reiser dere direkte hjem eller er dere (noen av dere) på ett annet hotel?
      De som kommer inn igjen hva gjør de?
      Hvilke typer middager fikk dere servert? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg