JEG FØLTE MEG TRUET AV ELIN

Hei!

Tenkte å skrive litt om forholdet mellom meg og Elin inne på hotellet og per dags dato. Det er en del som stiller spørsmål til hvorfor vi plutselig er venner og henger sammen. Jeg skal ærlig innrømme at jeg følte meg veldig truet da Elin kom ned trappen i loungen for første gang. Vi visste at en ny jente skulle sjekke inn – og selvsagt håpet vi at hun ikke var guttenes drøm. Hehe. Selvsagt var det nettopp guttenes drøm som sjekket inn. Elin er en døds fin jente – lang, tynn, store pupper og utrolig fin generelt. I tillegg var hun veldig imøtekommen (mest med gutta, hehe), hadde godt humør og fin utstråling. Det er klart at jeg og de andre jentene følte oss truet. Her kom flotte Elin inn, i uke 2. Vi visste ikke hvor vi hadde partnerne våres, da vi enda ikke hadde fått tid til å “bånde” og finne ut om de faktisk er til å stole på. Ville de falle for Elin og ditche oss? Spilte Pierre med meg nå, men hadde en avtale med henne til neste parseremoni? Hadde Harald virkelig sagt at hun skulle splitte han og Martine? Det var masse som fikk oss til å bli usikre akkurat da. 

Jeg ville alltid ha Elin ut, og ga henne egentlig aldri en real sjanse til å bli skikkelig kjent med henne. Joda, vi gikk overens. Vi lånte hverandes kjoler, lo sammen og hadde det gøy på festene sammen. Vi er egentlig veldig like, så det er utrolig rart for meg å fatte at jeg faktisk ikke ga henne en sjangse. Jeg var bare sjalu. Jeg ville ha gutta for meg selv. Haha, flaut – men sant. I tillegg var vi alltid i ulike allianser, som også gjorde at jeg måtte passe ekstra på. Hun kunne jo tross alt ikke få en av vårs partnere. 

Nå i helgen var Elin her i Oslo. Jeg tilbringte både torsdag og fredag sammen med henne og Sara. Vi hadde det SÅ gøy!! Elin er en fantastisk flott jente, både innvendig og utvendlig. Nå er vi veldig gode venner, og det er jeg utrolig glad for! Skulle bare ønske jeg ikke hadde vært så avvisende inne på hotellet… Gode Elin. 

28 kommentarer
    1. jeg lurer bare på noe som ikke har med dette innlegget å gjøre, men hvorfor er det en kortere sesong i år enn det var i fjord? 🙂

    2. Hei! Digger bloggen din! Kunne du kanskje skrevet om din erfaring med spiseforstyrrelser. Jeg vet dette er et veldig privat tema, men hvis du ville. Er mange andre som sliter med det samme, vil gjerne vite hvordan du ble frisk! :)))

    3. Hardt arbeid du kaller små oppdateringer i ny å ned? Eneste grunn til at du er på 3 plass er kun fordi du har vært med i paradise 😉

    4. Hvor ofte treffer du elin? Kjenner du noen av de andre deltakerne fra fjorårets sesong? (bortsett fra Audun da) :*

    5. Det er jo sånn det blir inne i paradise boblen, og som oftest blir de fleste venner igjen utenfor! Dere er utrolig fine jenter og du har en super blogg
      Kunne du skrevet litt om de du har kontakt med etter paradise?

    6. Det er jo slik det blir når alle sammen vil være sterke, og vinne hele greia. Da blir man fort sjalu og usikker 😉 er bare glad for at alle har det bra og er gode venner til slutt 😀
      Elsker bloggen din <3

    7. Heii. Har lurt på dette lenge for du ser litt eksotisk ut. Lurte på hvor du opprinnelig kommer fra? 🙂

    8. Jeg bare lurer på noe, kan dere fortelle venner og kjente at dere skal delta i PH? hvis ikke, hvor sier dere at dere drar i så lang tid uten å være tilgjengelige på tlf? haha, nysgjerrig

    9. Så skönt att ni är vänner nu. Mådde riktigt dåligt av att se hur ni behandla emelie och Elin. Speciellt Martine, kändes som att du styrdes av henne. Men så bra att ni har lämnat det bakom er och kan vara vänner.

    10. Hei Isabell.
      Først nå oppdaget jeg at du har blogg. Gøy og lese bloggen din. Jeg skjønner godt at dere jentene følte dere truet av Elin. hun er bare super nydelig, men jeg syns dere alle var nydelige der inne.
      Det som er så bra, er at du faktisk kan innrømme for deg selv at du følte deg truet Vi jenter er ofte sånn. Liker ikke jenter fordi de er pen og “perfekte”. Hehe, vi er rare mennesker.
      De sorte høyhælte sandalene dine på bildet var super fine. Hvor har du kjøpt de?
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg