DEL TO: 10 TING DU IKKE VISSTE OM PARADISE HOTEL


Siden det forrige innlegget falt i smak og var såpass populært kjører jeg på med en ny runde. Jeg blir så glad når dere liker det jeg poster!

Here we go!

1. MOBIL: Vi fikk en “selfie-telefon” til å ta bilder med under middag og lunsj. Den var ikke koblet til internett, og det eneste som gikk an å gå inn på var kameraet.

2. MAT: maten vi fikk var kjempe god. Masse varriert – alt fra kjøtt og kylling til pasta og taco. MUMS!

3. TEKNISK: når det regner går kameramennene ut og legger “lokk” på kameraene, slik at de ikke skal bli doggete. 

4. VÆRET: vi hadde stort sett fantastisk fint vær. Det regnet katter (drøyt mye) i sånn 3-4 dager kanskje. DA kjedet vi oss ass…

5. ETTER UTSJEKK: når man sjekker ut blir noen sendt hjem dagen etter, og noen blir værende igjen på et annet hotell til den evt. skal sjekke inn igjen.


6. FLYTUR: flyturen fra Gardermoen til Puerta Vallarta, Mexico tok oss to døgn. Vi sov over i USA en natt, før vi fløy videre.

7. MANUS: nei folkens, vi har ikke noe manus! Alt vi sier og gjør kommer fra oss selv, vi blir ikke fortalt hva vi skal si eller gjøre. Ingenting skuespill, som noen påstår.

8. KOSTNAD: det koster ingenting å være med på Paradise Hotel. Alt betales av produksjonen. De tar til og med kortet ditt fra deg og passer på det frem til man skal hjem.

9. DA JEG SKLEI: haha, regner med at dere alle sammen vet hvilken scene jeg snakker om her. Det dere ikke vet, er at jeg sklir IGJEN etter at jeg går inn på rommet igjen. Jævlig vondt, tror jeg hadde gråtet hvis jeg ikke hadde vært så full som det jeg var. Døde av latter da jeg så det på TV! Hahahah

10. KLESVASK: det er vaskedamene på hotellet som vasker klærna våres. Når jeg kastet klær til vask om morgenen, lå det brettet fint på sengen i løpet av formiddagen. SERVICE!

53 kommentarer
    1. Hva gjør dere om det skjer noe dere trenger hjelp med? Digger dette innlegget! Jeg vurderer selv å melde meg på 😉

    2. Hei, jeg lurer på om dere kjøper røyk/snus selv før dere kåmme ned? Siden alle røyker den samme røyken:p

    3. hva skjer når dere går tom for eks, sminke eller hårprodukter? får dere der eller må dere kjøpe masse med dere før dere kommer?

    4. -Er det masse dere gjør som ikke kommer med når dere blir filmet? Hva gjør dere liksom ellers?
      -Tenker dere masse på hvordan dere ser ut? Ettersom at dere kan bli filmet når som helst?
      -Når dere er på do, er ikke det flaut hvist de kan filme det? Og de kan se det, og det er jo ikke dør inn til doen? Så partneren kan bare komme inn.

    5. På spørsmålsrunden din for en stund siden skrev du at du hadde hatt spiseforstyrrelser. Er dette noe du kunne tenke deg å skrive et innlegg om? Sliter litt med det samme akkurat nå, lurer på hvordan du eventuelt kom deg ut av det og hvorfor? Skjønner om du ikke vil snakke ut om det altså 🙂

    6. Dette var ikke like bra som det andre innlegget. Du må være mer avslørende. “Ting du ikke visste om paradise hotel” –> “maten er god”…. øhm. Ok. Hehe. Du skjønner hva jeg mener.

    7. får dere solkrem/barberhøvler/after sun/såper osv osv på hotellet?
      Hva heter hotellet? har lyst til å google det!

    8. Jeg lurte på en ting, hvordan bestemmes det om en person kommer inn igjen på hotellet eller ikke? Hvordan har du så lange øyevipper? 😀 De er kjempefine 🙂

    9. de som blir igjen, hva gjør de imens? Får de vite hva som skjer på hotellet? ligger de på en solseng halve dagen? ..eller hva? 😀

    10. Til dere som ikke visste det så er det aldri Fredag, Lørdag og Søndag på hotellet. Selv om det er søndag på ekte så kan det være tirsdag på hotellet.

    11. Og glemte å si at jeg elsker dette innlegget, btw! Blir veldig glad hvis du finner på flere slike innlegg <3

    12. Når dere filmer sånn at dere sitter alene og forteller hva dere tenker og skal gjøre ogsånn (greenroom) når skjer det? Skjer det liksom mens det holder på, før eller etter? Dere forteller liksom sånn “nå skjer det” liksom, ja håper du skjønner

    13. Til dere som spør “hva gjør dere i helgene, fredag lørdag søndag?”:
      Paradise hotel er filmet sånn at hvis dems første dag på hotellet var en mandag, var det parsermoni på torsdag. Derreter fortsetter deres uke på fredag, og da har de på en måte “ny uke” som begynner fredag og parsermoni mandag. Altså ukene de er på paradise varer 4 dager hver uke om dere skjønner. Deres nye uke starter alltid dagen etter den fjerde dagen.
      Derfor tipper jeg de ikke hadde veldig mye kontroll på hvilken dag det var på “ekte” da de hadde kun 4’dagers uker.

    14. er spillet tillaget? slik at produsentene og evt. triana bestemmer hvem som kommer i finalen slik at det blir mest mulig spenning og at de skal slippe kula i finalen? jeg tror det siden det ser ikke heelt tilfeldig ut hvem som kommer i finalen osv! hååper på svar siden jeg har tenkt og lurt på dette gjennom flere sesonger

    15. En ting til, tenker du må fortelle folk som ikke har fått det med seg at det ikke er vanlig uke på paradise, men mandag til torsdag, også når PH er “ferdig” for seerne, som blir fredag – så er dere begynt på mandagen igjen! 🙂

    16. kjolene dere hadde på under parsermoniene, er vel deres egne, eller ble de valgt ut til dere?måtte de godkjennes eller no x)?

    17. Kunne du forklart nærmere hvordan dere gjør det inni i syncen? ser dere klipp? får dere vite hva dere skal si/hva som kommer til og skje? Når dere er der er dere for eksempel ustelt, men når det kommer på tv, blir klippet vist under parsermonien, der dere snakker slik att det passer inn med det som skjer der, hvordan går de?

    18. Camilla hamberg: du er vel klar over at de filmer 24/7 og dagene er faktisk ikke mandag, tirsdag, onsdag og torsdag i rekkefølge hele tiden? Når torsdagen og parsermonien har vært, så starter de med ny uke på fredagen 🙂

    19. Hvordan får dere kjøpt snus, røyk osv?? får dere shoppe når dere har fri? for dere trenger jo sikkert nye truser iløpet av de 384 ukene dere er der, eller tenker jeg helt feil nå? kanskje det ikke er så viktig med nye truser haha, lol… men jaa…

    20. Heia! Elsker bloggen din, pena! Bare lurer på om dere handlet mens dere var i Mexico? Siden dere måtte vel ha diverse ting som barberblad, røyk, snus osv? Eller hadde de alt på hotellet? Sykt nysgjerrig på akkurat dette! Håper du svarer på dette. Du kunne ha laget et eget innlegg om det også 😀 😀 😀 😀 elsker deg babe

    21. Når dere reiste til Mexico, var alle på forskjellige fly? Eller så dere hverandre på flyene? Er det ikke sjangs at man ser hverandre da?

    22. Hei! Fin du er!
      Jeg lurer bare på hvordan du og de andre deltagerne gjorde det med jobb/skole/studie under oppholdet? Når fikk dere vite at dere var med som deltagere? Søkte dere permisjon fra “hverdagen” her hjemme i Norge? Kunnne dere si til sjefer hvorfor dere måtte “ta fri”? 🙂
      Du er utrolig pen og morsom!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg