Finalefest!

Herreguuuuud – det er faen meg finale i dag!!! HVOR sykt er ikke det? Shit ass. I går var en utrolig travel dag. Jeg gjorde mangen ærender, ble intervjuet, var på lansering og til slutt – hentet Linn på flyplassen. Oh yes, Linn er i byen! Jeg, Linn og Sara dro ut en liten tur i går kveld, og senere gikk vi for å legge oss på hotellet. Tror dere ikke BRANNALARMEN gikk??? Hahah, er det mulig. Så jeg dro utfor med kun et laken surret rundt meg. Trodde vi kom til å dø og derfor stresset jeg vilt med å få med jentene ut. Neeeida, tror dere ikke frøken Sara måttw begynne å dra med seg bagen, jakken og snusen sin med??? Hahah, hun ass! Heldigvis brant det ikke da.

Nå er jeg sååå gira på kvelden! Jeg oppdaterer dere fra frisørstolen hos Beautyhouse. Jeg fikser nemlig både hår og negler til kvelden. Viser dere bilder senere! Nå skal jeg bli ferdig her før vi drar på hotellet og vorser. Gleder meg til å oppdatere dere i morgen!

Stor klem.

12 kommentarer

Siste innlegg