Hang, Rhodos & news

 

Hellu hjerter! For en fin helg jeg har hatt. På torsdag smalt det med finalefest og det som følger med. Fredagen ble brukt til nok en bytur, men før det spiste jeg og Linn sammen med Kevin og Mads. Så koselig. Herlige guttene! Er passe bakfull nå, men jeg er nå hvert fall ferdig pakket og klar for RHODOS I MORGEN TIDLIG! Iiiih, gleder meg. Før det må selvsagt vi sette spor på Nox en siste gang før vi forlater Norge. Vi er neppe edru på flyturen ned, så det kan bli spennende å se hvor vi ender opp. Heh. Jeg oppdaterer dere i morgen. I love you! xx. <3

 

 

Jeg mottok forresten en pakke med goodies fra Junkyard! Er så sinnsykt fornøyd med varene – som alltid. Sjekk den fine kimonoen da! Den skal jeg bruke slik som på bildene under, samt over bikinien. Er helt forelsket i den! Jeg har linket til hvert eneste produkt nederst i dette innlegget. 

 

 

Kimono utsolgt – Shorts HER – RayBans HER – Nike sko HER

8 kommentarer

Siste innlegg