“VIL DU SERIØST VÆRE MED PÅ SØPPEL-TV?”

Holaaa!

Nå er jo påmelding til ny sesong av Paradise Hotel i full sving. Det betyr at nettop DU kan melde deg selv på, eller kanskje du vil melde på en venn? Du finner påmeldingsskjema på TV 3 sine nettsider. I fjor var det utrolig mange som søkte, og derfor var det naturligvis også veldig vanskelig å komme med. Jeg får ofte spørsmål om hva jeg skrev i min søknad og hva jeg sa på intervju. “Hva sa du egentlig? Du må jo ha sagt noe sjuuuukt noe siden du ble tatt med videre”. Husk nå hvert fall på en ting. Det er mange som kommer til å dømme deg. Vi lever desverre i et land hvor reality-program er veldig nedverdigende, og folk har sine tanker med en gang de hører “Paradise Hotel”. Det jeg gjorde var å holde kjeft om at jeg hadde meldt meg på. Jeg sa det selvsagt til de nærmeste, men det startet jo egentlig som en spøk fra min side også. Jeg trodde jo aldri i hele verden at jeg skulle bli plukket ut. Vel, her er mine tips!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg