Låst ut av leiligheten naken

Hei finiser! Åh, disse siste dagene har vært like fantastiske som alle andre. Jeg har kost meg glugg i hjel i godt selskap. Vi har blandt annet feiret “midtsommer”, festet (no shit) og generelt bare nytet været og selve Rhodos. I går var faktisk helt syk. Sara presterte å låse oss ute av leiligheten kl 05 på morgenen. Vi har nemlig smekklås, og når døra da smeller igjen så må man låse opp for å åpne opp. Tror dere ikke at døra selvsagt smalt igjen, og nøklene lå inne??? Hahah, er det mulig. Sara hadde i tillegg ikke klær på seg, men var bare tullet inn i et laken. Hahah, altså dere skulle sett det synet. Jeg dør! Det endte opp med at vi måtte crashe hos en kompis, for å så møte opp på et møte neste morgen. Sara i et laken, meg i en stor gutte-shirt og Linn i festantrekket fra kvelden før. Dere kan jo tenke dere selv hva som skjedde når resten av crewet så oss… Hahah, guuuud.

7 kommentarer
    1. Jeg bare lurer, siden jeg kanskje skal gjøre det selv og har en ganske dårlig smerteterskel. Var det vondt å ta silikon i leppene?

    2. hvor lang tid tar de fra du har bestilt til du får pakkene fra sheinside? har bestilt to pakker derifra for 16 dager siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg