SHOPPING

HELLU! ♥

Jeg hører rykter om at været ikke er helt på topp i Norge…? Er det så? I så fall skal jeg sende masse sol og varme fra solfylte Rhodos til dere. Jeg har hatt en veldig fin og avslappende dag frem til nå. Gårsdagen var veldig festlig for min del. Ja, så festlig at jeg ikke kom meg hjem i seng før 08 i dag tidlig. Heh! Er man på Rhodos så er man på Rhodos. Her er det alltid liv! Jeg merker at jeg aldri vil dra hjem, for det er rett og slett så utrolig mange fine folk rundt meg som jeg elsker å tilbringe tid sammen med. Jeg sitter allerede igjen med mange fine minner fra tiden her, og OM jeg gleder meg til fler! Jeg trives så godt.

Jeg har fått en del spørsmål fra dere som skal på ferie hit om hvordan shoppingen er. Den er så som så. Det er Zara, Bershka, HM, Pull & Bear osv her. Jeg synes desverre at utvalget er veldig dårlig, så derfor har det ikke blitt veeeldig mye shopping på meg så langt. Nå regner jeg med at du blir glad, mamma. Derfor har jeg klikket meg hjem en stor pakke med fine plagg fra Sheinside. Som vanlig. Regner med at dere ikke ble sjokkert nå, haha. 

Her er hva jeg har bestilt meg. Og dere? Husk at frakten er gratis og dere slipper å betale toll- og moms regninger når dere bestiller fra Sheinside.

       1. HER 140,- kr ♥ 2. HER 120,- kr ♥ 3. HER 136,- kr
     
 1. HER 144,- kr ♥ 2. HER 152,- kr ♥ 3. HER 99,- kr
        
1. HER 116,- kr ♥ 2. HER 120,- kr ♥ 3. HER 124,- kr

1. HER 144,- kr  ♥  2. HER 114,- kr  ♥  3. HER 120,- kr

5 kommentarer
    1. Så fine kle!! Ser du skriver at man slipper å betale moms, toll og frakt men må man ikkje det visst man handler for over 200kr der ifra? Eller bestiller du alt separert?😎

    2. Så utrolig mye fint de har på SheIn. Love it! Men bare lurer på hvor lang tid det pleier å ta fra du bestiller til du får pakken din? Jeg bestilte derfra for to uker siden. Begynner å bli ganske utålmodig. Vil ha pakken NÅ:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg