STEVE AOKI @ OSLO SPEKTRUM

19/9 – save the date peeps.

Gjett hvem som kommer til Norge og skal opptre på Oslo Spektrum 19 september? Selveste Steve Aoki, som er nr. 10 i verden som DJ. Han er grammy-nominert som internasjonal produsent/DJ. Du har garantert hørt om han før. Det kommer til å ta heeelt av. Du vil virkelig ikke gå glipp av dette! Hvert fall ikke jeg. Han opptredte på Palmesus i går, og jeg har hørt rykter om at det var sinnsyk stemning. Billettene er allerede ute, de kan du finne HEREventet har ingen aldersgrense på sitteplassene, men det er 18 årsgrense på ståplassene. Det kommer til å bli syyyke tilstander! Jeg gleder meg helt vilt, og det håper jeg du gjør også! 

En liten teaser

Kjøp dine billetter NÅ! Les mer om eventet HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg