Dette visste du ikke om Paradise Hotel

1. Regler. Det er veldig mange regler. Vi fikk et hefte den dagen vi reiste til Mexico. Der stod alt vi trang å vite.

2. Leggetid. Vi har leggetider hver kveld.

3. Sync. Jeg var alltid så uheldig å bli ringt inn til sync hveeeeer gang jeg solet meg. Da vet dere nok at man er deilig, “fin” og svett!!! :-)))))

4. Frisør. Den eneste “frisøren” vi hadde på hotellet var Sara. Jeg og mange av de andre savnet det å kunne klippe og farge håret.

5. Solhatt. Dere vet den svarte, store solhatten Mathias pleide gå med på hotellet? Jeg hadde en lik, men nektet å bruke den da han gjorde “narr” av den. Haha.

6. Kjoler. Jeg hadde 23 kjoler med meg. Den ene kofferten var bare kjoler.

7. Dårlig planleggelig. Jeg pakket veldig usmart, som vanlig. Jeg pakket ikke med meg en eneste varm genser. Det var litt kaldt på kvelden faktisk.

8. Love me like you do. Den sangen ble spilt da jeg og Audun solet oss, og det var så utrolig kos. Hver gang jeg hører den sangen tenker jeg på den dagen. Minner!

9. Mygg. Den helvettes myggen ass. Det kryyyydde av mygg, vi var alle sammen dekket i myggstikk. Store stikk! Helt jævlig.

10. Sminke. Jeg hadde så og si alltid sminke på meg. Hallo, trynet mitt skulle tross alt på TV.

8 kommentarer

Siste innlegg