På vei til meg

Hello.

Nå er det en meget opplagt, uthvilt og fornøyd Isabel som blogger. Jeg har for en gangs skyld sovet ut! Haha, det er trolig den første gangen jeg har sovet mer enn 4 timer i løpet av en natt. Det er ille… Men men, når man har det for gøy blir søvnen nedprioritert! 😀 I går var vi på båttur hvor vi leide en båt og kjørte ut til ulike klipper og grotter. Båten var fylt opp med alkohol og en gjeng med herlige mennesker! Mer om dette kommer i neste innlegg.

Uuuansett…

Jeg blir så sinnsykt lei av klærne mine her nede på øya, i og med at jeg lever i en koffert. Shoppingmulighetene her nede er så som så, derfor måtte jeg bestille meg hjem et par godbiter fra Sheinside, selvsagt. Frakten ligger på 30,- kr, man betaler ikke toll OG prisene er superlave. Me like! 😉 

1. HER hvit jumpsuit 192,- kr. / 2. HER enkel, fin kjole 80,- kr. / 3. HER fiiineste kjolen 130,- kr (!!!)

1. HER hvit skjorte 115,- kr. / 2. HER super søt kimono 180,- kr. / 3. HER kjole 90,- kr.

1. HER hvit croptop 98,- kr. / 2. HER mønstrete kimono 110,- kr. / 3. HER svart croptop 98,- kr.

14 kommentarer

Siste innlegg