10 ting du ikke visste om meg

1. Jeg har for mye selvironi. Gjør narr av meg selv hele tiden.

2. Jeg er veldig flink på å se når jeg selv gjør feil, og beklager alltid med en gang.

3. Jeg er så og si blind uten linsene mine. Jeg har -9 i styrke. Kriiiise!

4. Jeg liker ikke grønnsaker/salat.

5. … Med andre ord – utrolig kresen i matveien.

6. Jeg liker ikke øl.

7. Å reise er det beste jeg vet. En dag skal jeg ha reist jorda rundt.

8. Jeg hater tær.

9. Jeg blir veldig fort betatt, men det pleier gå like fort over. Heh…

10. Jeg har vært skikkelig forelsket en gang i løpet av mitt liv, og det var i min ex som jeg var sammen med i 3 år. Han er fortsatt den gutten som betyr mest for meg i hele verden, bare som venn og ikke kjæreste lenger.

27 kommentarer
    1. 2. Jeg er veldig flink på å se når jeg selv gjør feil, og beklager alltid med en gang.???
      Du beklaget ikje te Martine me ein gang når du hooka opp me Pierre.. Det tok lang tid før du sa det te henna. Ska du plutselig begynna og lyga te leserne dine åg nå..?

    2. Nr.2 er vell ikke helt sann? “Jeg er flink til å se at jeg selv gjør feil og beklager med en gang”
      Du hadde sex med Pierre når han og Martine dreiv på. Det er feil og dårlig gjort. Du sa ingenting og beklaget ikke.. Før hun fant det ut selv 🙂 Just sayin

    3. At du har beklaget utallige ganger er vel ikke poenget til de andre som har kommentert. Du skriver som punkt nr 2 at du er flink til å se egne feil og beklager med en gang. Du beklagde ikke til Martine med en gang, du ventet til hun fant ut av det.

    4. Syntes det er helt feil av dere og komme her og hate på henne når dere egentlig ikke har NOE og gjøre med det! Dette er mellom de tre personene. Ikke vits og blande seg inn pg det er hvertfall ikke vits i og hate på henne, på hennes egen blogg. Da kan dere heller la vær og lese bloggen om dere ikke liker henne.

    5. Isabel, gi f i å svare de som kommenterer sånne ting. 1) De vil bare gjerne ha oppmerksomheten din. 2) De er alle enten 10 åringer, eller gode venniner/familie som er så far up Martines ass at de ikke kan se lenger enn hennes overdrivelser, løgner og forsøk på å gjøre seg selv uskyldig. 🙂
      Just keep doing your thing, girlfriend! 😉 Digger deg.

    6. Haha at folk ikke klarer å la være 🙂 hvor gamle er man? Folk gjør feil hele forbanna tiden.. Martine er langt ifra bedre..
      Så stå på søta, syns du er fantastisk 🙂 negative folk gjør en bare sterkere 🙂

    7. Skjønner ikke hvordan folk kan si slikt når de ikke har fått vite hele situasjonen. Hahah, det er litt morsomt. Blir med på det ene laget og gir så mye hate de bare klarer bare fordi den andre parten overdriver og ljuger. For dere BEGGE gjorde en feil. Ingen er perfekte og ting kan skje.
      Liker at du faktisk svarer på nesten alle kommentarer 🙂

    8. Åå, du er SÅ vakker Isabel! Var i Rhodos for to uker siden, ble så paff da jeg så deg. Du holder deg jo smashing uansett hva, jeg så jo ut som en dass hver kveld pga varmen og alkoholen. Kos deg lots!

    9. Er du fortsatt sammen med Mathias? Det var ikke for å være nyskjerrig, eller haha, nå er jeg jo nyskjerrig..! Men jeg bare så Mathias sitt bilde på IG..
      btw jeg elsker bloggen din, stay strong <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg