Barskolan Academy

Hei beste!

Jeg fortalte jo kort her om dagen om at jeg skal til Miami. Nå skal jeg fortelle mer detaljert hva jeg skal der å gjøre.

Jeg reiser til Miami og skal ta bartenderutdanning i samarbeid med Barskolan Academy. Det starter 11. oktober. Jeg og Pierre reiser sammen. Vi reiser i gruppe 1. Det varer i tre uker, noe som jeg synes er utrolig bra. Det betyr at jeg skal få tilbringe en mnd i fuckings Miami! Vi bor på hostell sammen med andre elever som også tar utdanningen. Undervisningen er på dagtid, og vi har fri på kveldstid. Jeg gleder meg utrolig masse til å få ny lærdom og til å bli en kanonflink bartender! Nå kan jeg bare lage ‘Sex on the beach’ og Vodka Redbull. Haha! Ikke så mye å skryte av kanskje… Jeg tror at det kommer til å bli hardt også, da det er mye å lære seg. Jeg er så spent! 😀

Jeg kommer til å blogge hver dag når jeg er der. Dere kommer til å få høre om alt som skjer, om utdanningen osv. 

Hvis dere også finner dette interessant, klikk dere inn på www.bartenderutdanning.net. Der finner dere mer informasjon, priser osv. Ved å skrive “Isabel MIAMI” i kassen får dere dessuten 1400,- kr i rabatt!

JEG GLEDER MEG!!! Barkurs, nye venner, MIAMI, fest, sol… Ah! Klarer ikke å vente!

8 kommentarer
    1. Skjønner du og Pierre er venner, men synes helt siden dette kom ut (utroskap) så har dere ikke vært så ydmyke og strør jo salt i såret. Nei, det var ikke greit av Martine å legge ut alt i detaljer på bloggen. Det virker som dere gir faen og prøver å få hevn.
      Hadde jeg pult en som jeg visste venninnen min hadde følelser for og hatt en greie for, så hadde jeg holdt lav profil. Ikke tatt bilder sammen på snap osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg