Min høstgarderobe

Nei, dette er ikke et sponset innlegg.

Brrr…

Jeg gruer meg allerede til å komme hjem til kulden. Tenk at det faktisk er høst nå. Det er helt sykt! Sommeren har virkelig flydd av sted. Jeg tar gjerne i mot høsten også. Høst-moten er noe av det gøyeste jeg vet. Elsker å kunne tulle meg inn i store knits, svarte strømpebukser og et par boots. Store skjerf, varm og cuddly jakke. Oh yes! Jeg skal nyte kjøligere kvelder tiden før jeg drar avgårde til Miami. I den forbindelse har jeg nettshoppet litt! Det er klart at høstgarderoben måtte oppdateres.

I always have an excuse for shopping.

hHer er hvertfall mine kupp! Jeg klikket hjem fra Sheinside denne gangen. Den nettsiden klikker jeg hjem fra hele tiden, som dere sikkert har merket. Hehe! Og det er selvsagt med god grunn.

1. Lave priser, 

2. Fri frakt, 

3. Slipper å betale toll – og MVA regning når du henter pakken på posten og har handlet for over 350,- kr.

Hva mer kan man be om? 😉 

Sort veske HER 288,- kr. – Blå topp HER 128,- kr – Boots HER 336,- kr

Armyjakke HER 224 kroner – Grått skjørt HER 104 kroner – rosa cardigan HER 198 kroner.

Skinnskjørt HER 152 kroner – Kåpe HER 208 kroner – Kjole HER 192 kroner.


Jakke HER 328 kroner – Knit HER 160 kroner – Skjorte HER 112 kroner.

3 kommentarer
    1. Hei Isabel, jeg klikket akkurat hjem noen klær og det sto det ville ta mellom 5-15 dager. Har det ca. tatt like lang tid når du har bestilt pakker derifra og evt. hvor mange dager?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg