Time for next vacay!

Hei babes!  :D 

Dere som følger meg på snap har nok fått med dere at jeg nå har begitt meg på neste ferie. Nå er jeg utenfor Lindos i Hellas hvor vi har leid noen fete, luksus villaer. Herlighet sååå nydelig det er her! Ble helt målløs da vi ankom. Jeg mener, jeg visste det var fint men ikke fint! En veldig fornøyd Bella med andre ord. Hehe! Igår ankom vi om ettermiddagen, så da var det bare å nyte de siste solstrålene før vi hadde en koselig kveld med middag, spill, alkohol, bading og god stemning. Vi sovnet ikke før rundt 06 i dag tidlig, så vi hadde det gøy med andre ord. Ah, jeg kan helt seriøst ikke beskrive hvor bra jeg har det for tiden. Jeg nyter virkelig alt livet har å by på. Disse dagene her i villaen skal jeg virkelig lade opp batteriene, sole masse (!!) og storkose meg med de herlige menneskene jeg har rundt meg. 

Jeg håper at dere har hatt en like fin dag som det jeg har hatt i dag! Jeg gleder meg masse til å dele bilder fra dagen i dag, i morgen. Jeg, Pierre og Sara har nemlig hatt en heldag hvor vi har gjort masse gøy! Jeg knipset en hel del bilder til dere. Husk å klikke innom i morgen da! :D Nå skal jeg ut i sola og nyte en deilig masasje før jeg hopper i dusjen og ordner meg for kvelden.  Vi skrives i morgen, fininger. SÅ glad i dere! ♡ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg