NAKEN & VARM

Brrr…

Tenk at i natt frøs jeg. For første gang på typ 3 måneder. Jeg liker det ikke! Det var litt deilig å tulle seg inn i en stor dyne da, det skal sies. Jeg har sovet så og si naken hele oppholdet i Hellas, så det er litt forskjell nå ja. Naken og varm vs påkledd og kald… Jeg lengter allerede tilbake til morninger ved poolen. Å stå opp, hive i meg god frokost som jeg inntar ved bassengkanten. *sukk*. Heldigvis er det ikke mange dagene til jeg flyr til varme Miami! Det blir bra, det!!

I dag skal jeg møte venner. Bare ha en dag til å omgås med de jeg har savnet. Kvalitetstid. 

15 kommentarer
    1. Har lest litt på bloggen din at du sleit med spiseforstyrrelser før. Jeg bare lurer skikelig på hva din historie er. Du er kjempe vakker og har en kjempe fin kropp! Vet det er litt personlig å skrive om. Men siden du er en såpass kjent person så tenk på alle de ungene jentene du kunne ha hjulpet <3

    2. Åå, jeg lover du bør glede deg til Miami! Det er helt fantastisk der, jeg lover deg Isabel, du vil elske det så mye mer en Syden stedene! Norge er best men Miami er ett eventyr <3

    3. Videobloggen med Pierre? Kan den ikke komme imorgen, plis? Så har leserne noe å se på fredagsdagen😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg