JUST WHAT I NEED THIS MORNING

A morning spent in my favorite, cozy outfit is a morning well spent 

Jeg elsker å stå opp i god tid. Denne morgenen er satt av til å slappe av og ta litt ekstra godt vare på meg selv. Her snakker vi hjemmespa, hårkur, fruktsalat og èn episode av WAGS i ført pysjen. Det er en perfekt morgen for meg. Senere skal jeg ta turen til mamma for litt kvalitetstid. Familie er virkelig det mest verdigfulle som finnes. Jeg er ikke flink nok til å høre av meg når jeg er bortreist. Får alltid så dårlig samvittighet da, men nå som jeg er hjemme i noen uker til skal jeg passe på å svippe innom ofte! Viktig med litt familiekos i blant. Det er virkelig de som står ved din side i både tykt og tynt. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten mammaen min. 

 

         

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg