50 spørsmål


1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? 

Et tlf-nr.

2. Hva har du alltid i vesken? 
Lommebok, mobil, øreplugger, tyggi, sminke og nøkler.

3. Hva bestiller du på kafé? 
Noe sunt og godt, som oftest hvertfall. Hehe!

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? 
Ulike blogger, facebook og VG.

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg?
Spørs veldig på situasjonen, men som oftest mamma.

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din?
 
Rosa.

7. Kan du bytte olje på bilen? 
Hehe… Ikke noe handywoman jeg altså. Kremt.

8. Hva har du hatt av kjæledyr? 
Pinnedyr (haha), hund, fisk og fugl.

9. Har du noen piercinger? 
I navlen, men den har grodd igjen.

10. Norge på sitt beste?
Når sommeren slår skikkelig til og vi får nydelige sommerdager. 

11. Hva gjør deg lei deg?
Å se andre har det vondt og hvis det skjer mine nærmeste noe…

12. Hva gjør deg glad? 
Å se mine nærmeste glade og har det bra. Ryddig og ren leilighet. Snille gjerninger. Venner. Familien min. Chanel. Shopping. Dere.

13. Hva er drømmejobben din? 
Livet til Kim K.

14. Abonnerer du på et ukeblad?
Nei.

15. Hva var det siste du kjøpte? 
Klær fra Nelly.

16. Liker du kinesisk mat?
Ja! Jeg er definitivt en stamkunde.

17. Når var du i kirken sist? 
Julaften.

18. Hvem var den siste som gjorde noe ekstra spesielt for deg? 
Mamma overrasket meg med favorittmåltidet.

19. Har du noensinne vært i en ambulanse? 
Ja, men det var ikke jeg som var skada.

21. Hvor lang tid bruker du om morgenen? 
Varierer veldig. Har jeg knapp tid kan jeg bli ferdig på 15-20 min, men jeg kan også bruke opptil 1 time. 


22. Banner du ofte?

Ja… 

23. Hva er det lengste du har campet i et telt?
2 netter.

24. Hvor mange søsken har du? 
Tre.

26. Hvor mange steder har du bodd? 
Over lengre tid har jeg bodd på Randaberg, Undheim og Bryne – og nå, Oslo.

27. Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med? 
Magen.

28. Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med?
Lårene kanskje… 

29. Er det viktig å feire bursdager? 
Ja!! Det er jo så koooselig.

30. Har du tatt vare på klesplagg fra da du var liten?
Tror ikke det, nei.

31. Nevn én ting som er irriterende med å blogge? 
At jeg ikke alltid får tid, og da blir det litt “ork” og presse det inn i en ellers så travel hverdag. Det handler om planlegging – DA går det så fint, så!

32. Hvor mange glass vann drikker du hver dag? 
Hmm. Jeg vet ikke, men jeg drikker ganske mye vann.

33. Når legger du deg om kvelden? 
Alt for sent… Må skjerpe meg!


34. Favorittfag på skolen?

Nå går jeg jo ikke på skole, men da jeg gikk på idrettslinja på VGS var definitivt treningslære mitt favorittfag.

35. Potetgull eller smågodt? 
Sjokolade. Mmm…

36. Siste filmen du så? 
“Walk of shame”

37. Det mest romantiske du har gjort? 
Haha, si det du… Blir litt klissete, så tror jeg sparer dere for den!

38. Den perfekte vertinnegaven er? 
Vin, blomster, eller snacks.

39. Hvor gammel er pappaen din?
44, tror jeg.

40. Har du vært i avisen? 
 I forbindelse med skole og konfirmasjon og slikt.

41. Et sitat du liker? 
“A smooth sea never made a skilled sailor”.

42. Hvilken farge liker du best på neglene? 
Bebi rosa eller fransk manikyr.

43. Hvem er forbildet ditt? 
Denne er vrien. Er mange jeg ser opp til og beundrer, men jeg har ingen konkrete forbilder. 

44. Er du forfengelig? 
Ja, veldig. Ikke noe å legge skjul på det! Hehe.


45. Finnes det noe du virkelig har lyst til å gjøre, men ikke har hatt mulighet, tid eller råd til? 

Reise til Maldivene og å flytte til Los Angeles.

46. Har du vært gift eller forlovet? 
Nei. 

47. Hva kjøper du helst: klær, vesker eller sko? 
Definitivt sko.

48. Føler deg ung eller gammel for alderen? 
Ung! Tror aldri jeg kommer til å endre min mentale tilstand, haha.

49. Hvilke uvaner har du? 
Spiser veldig uregelmessig.

50. Hva skal du gjøre når du er ferdig med å svare på alle spørsmålene?
Dra til mamma og få unnagjort en del bloggjobb, samt ta antrekkbilder.

6 kommentarer
    1. Ingen konkrete forbilder? Hvis du vil ha livet til Kim K, så må vel hun være et ganske så konkret forbilde vil jeg tro? 😉

    2. Spørsmål til neste spørsmålsrunde: Hva het lærene du har hatt og hvilken var din favoritt? Hvorfor?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg