Flotte plakater fra Desenio

Annonse

Nå er jeg rimelig fornøyd. Her om dagen dumpet det masse fine plakater i postkassen min fra Desenio. Leiligheten min har lenge vært ganske kjedelig, og jeg har vært dårlig på å dekorere. Derfor passet dette meg ypperlig! Flotte plakater som lyser opp leiligheten og setter prikken over i-en. Desenio har et stort utvalg med posters, men fashionplakatene er mine favoritter. Dere har mest sannsynlig sett disse printene før, der i blant Prada plakaten, som du finner HER. Postersene jeg har klikket hjem finner dere i dette innlegget. De er så minimalistiske og fine. Jeg elsker de! Rammene er forresten også fra samme nettside. Så enkle og lekre. De har dessuten masse annet fint til hjemme også, blant annet noen nydelige lamper og annet interiør. Dere bør absolutt sjekke dem ut, dere kommer ikke til å angre. Og jeg kan garantere en ting – dere kommer mest sannsynlig til å svi kortet litt. 🙂

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg