MANNEN I MITT LIV

 

OH, THEM RAINY DAYS

Usch for ett vær! Regn, regn og atter regn… Heldigvis har jeg masse bloggjobb foran meg som jeg må få unnagjort. Da er det like så greit at været er grått, da jeg skal sitte innedørs uansett. I kveld der i mot, da skal det skje litt. Jeg skal ut med Pierre, Emilie og Carl Aksel. Det blir gøy! Bylivet i Oslo på torsdager er faktisk veldig bra. I går var jeg hos mamma og fikk tatt bilder av alt det nye jeg har mottatt. Jeg må alltid dra til henne når jeg skal jobbe skikkelig, for hun er så behjelpelig. Dessuten får jeg alltid god hjelp av mannen i mitt liv, min lillebror, til å stille opp som fotograf. Gull verdt! Hehe, mange av dere trodde nok at det var selveste Pierre og at dere endelig skulle få “bekreftelsen”? 😉 Tror jeg fotograferte rundt 20 antrekk i går. Masse skiftig – av og på, av og på. Elsker å få nye tilskudd til garderoben min, klær er virkelig en av mine største lidenskaper.

Jeg mottokk blant annet en pakke fra Junkyard, hvor denne tunika/kjolen var ett av plaggene. Dere aner ikke hvor deilig stoff den er laget av! Det er super mykt og behagelig. Elsker den! Man kan bruke den til alt – jeans, strømpebukser eller bare som en “kosegenser”. Jeg valgte å style den med jeans og sneakers igår. Synes det ble ganske kult, jeg! Den er desverre utsolgt akkurat nå, men HER er en som ligner veldig.

13 kommentarer
    1. vi har venta skikkelig lenge på den videoen med pierre altså…:( “den kommer, den kommer”..
      Men du er veldig flink med innleggene dine Isabel, og har kjempefine bilder!♥

    2. du må bli flinkere på å bloggeee <3 jeg er fast leser og er innom bloggen din hver dag <3 men du nevnte jo silikon en gang, og jeg lurte på om du har bestilt time og hvor mye du skal ta og hvor? har lyst til å ta silikon, og jeg bor i oslo men vet ikke hvor jeg bør ta det

    3. line: Åh, hva savner du på bloggen? 🙂 Så koselig! Tusen takk søta! <3 Nei, jeg har ikke bestilt enda. Jeg har ikke tid til å gjennomføre den enda, da jeg er ute på reis hele tiden. Men jeg krysser fingrene for at det skal skje i vinter! 🙂
      Klem!

    4. Utålmodig bloggleser :(: Åh, jeg vet! 🙁 Beklager så masse… Pierre har vært borte, og nå som han er tilbake har vi begge vært veldig travle. Men jeg LOVER, den kommer så fort vi får tid til å spille den inn! <3 Det er veldig snart. 🙂 Klem!

    5. Kjempe fin blogg, fast leser!! Men, skjønner ikke?? Er det Pierre som er mannen i ditt liv??<33 dere er fine sammen, og du er utrolig vakker!!

    6. Why does your bellybutton look like that? No hate, I was just wondering. You are gorgeous, and I really enjoy reading your blog, even though the language is a bit of a problem – I’m American/Norwegian. I understand most of it, though.

    7. Når jeg ser bilder av deg Isabel så forstår jeg til fulle hvorfor hulemenn satt med steiner og skisset inn mennesker på huleveggen. De gjorde det fordi de så noe usedvanlig vakkert som de ønsket å bli minnet på. Nå er vi i 2015 og det blir tatt nymotens variant av å skisse på hulevegger, nemlig bilder. Jeg er sikker på at hvis en mann sitter med bilder som i en kortstokk og blar seg kjapt igjennom, så vil vedkommende umiddelbart reagere og bla seg tilbake til bildet av deg. For du har noe veldig eget som utmerker seg. Å fotografere deg, må trolig være en drøm. For når man har en person med så mye sjarm og utstråling, så er det tilnærmet umulig å gjøre feil. Du kan sitte, ligge, være i knestående eller stå, du kan ha på deg det du måtte ønske, ingenting, bikini, gallakjole eller søppelsekk likevel vil du komme rett hjem hos de som ser bildene. Det kalles utstråling og tilstedeværelse

    8. Åå så nydelig du er! Jeg lurte på hvor skinnjakken din er fra? Har sett etter en sånn i evigheter men finner aldri den perfekte. Setter stor pris på svar <3

    9. Hei Isabel du er en utrolig pen og søt jente jeg lurte bare på hvor er du kjøper det du kjøpte den buksa du har på i bildet hvilken butikk eller nettsted?Vet at du ikke kommer til å svare men jeg håper gjerne på svar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg