HUN ER LYKKELIG

Jeg føler meg lykkelig. Veldig lykkelig! Dere vet når man bare har det sykt bra? Når man bare går rundt å smiler konstant? Når man setter pris på alt rundt seg? Når man rett og slett ikke har noe å klage over? Sånn har jeg det nå. Det er så fantastisk fint. Det er virkelig da man setter pris på livet.

Lillesøsteren min har bursdag på søndag, så nå skal jeg til byen å kjøpe bursdagsgave til henne. Etter det skal jeg til flinkeste Amanda på Beauty House og fikse neglene. Det er på tide ass, føler meg som en gutt. Haha! I Rhodos funket det så absolutt ikke med negler, da man festet rimelig hardt hver kveld. Da knakk både den ene og den andre neglen rimelig fort. Jeg vet ikke helt hvilken look jeg skal gå for, da. Har lyst på babyrosa med diamanter, samtidig som jeg vil gå for plain, fransk manikyr. Hva synes dere?

Vi skrives senere. I morgen kommer det et innlegg med masse nye innkjøp! Gled dere, det er så mye fint. xx

4 kommentarer
    1. Både babyrosa med diamanter (!?) og fransk manikyr er nok ikke så rimelig hot i 2015. Men hver sin smak! Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt noe annet.. 🙂 Hilsen et menneske som er over 13 år, og som studerer mote og design i London.

    2. fransk manikyr passer med alt da:) De får en til å virke så elegant ut syns jeg:) men du hadde passet med babyrosa og da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg