HØSTGARDEROBEN MIN

Innlegget inneholder annonskelinker.

HEI OG GOD SØNDAG HJERTER.

Jeg mottok nettop to pakker fra Sheinside. Jeg elsker den nettsiden! Den er så rimelig, klærne er i god kvalitet og servicen er ypperlig. Bare se på prisene under her – se så billig! Gratis frakt er det også. Og det beste av alt? Man slipper å betale frakt og MVA-regning når pakken ankommer. Nå har jeg masse nye, fine innskudd til garderoben min. Gleder meg til å bruke alt de kommende dagene. Like fornøyd som alltid! 🙂 HAPPY SHOPPING, JENTER. xx

Topp UTSOLGT

Topp HER, 96 kroner – skjørt HER, 104 kroner

Topp UTSOLGT

Topp HER 72 kroner.

Sandaler HER  232 kroner. (Disse er suuuperbehagelige!)

Body HER 112 kroner.

Jumpsuit HER 144 kroner.

Nydelig jumpsuit HER 144 kroner.

Kjole HER 128 kroner.

Kjole HER 136 kroner.

Jumpsuit HER 112 kroner. Denne er så nydelig!

Boots HER 344 kroner. Geniale til høst og vinter da det er foring i dem.

Kjole HER 192 kroner. Så sofistikert og sexy!

Kåpe HER 216 kroner.

37 kommentarer

Siste innlegg