Folk er så jævlig falske

Det er faktisk ganske vanskelig å stifte nye vennskap når man er et ansikt utad. Det er trist å si, men det er faktisk helt sant.

Det er så ofte at man merker at folk kun tar kontakt og viser interesse for å kunne bli sett selv. For å kunne bli tagget på Instagram. For å kunne bli med på min snapchat. For å kunne møte andre av de jeg omgås med som også er kjente ansikt.
Det merkes spesielt når jeg er ute på byen. Da er det veldig ofte (nesten hver eneste bytur faktisk) slik at noen plutselig tar seg friheten til å komme å sette seg ned ved mitt bord, ved siden av meg. Som oftest står det til og med “reservert” på bordet vi sitter på. Jeg vil selvsagt ikke være uhyggelig og synes derfor at det er ubehagelig å måtte be dem om å flytte på seg. Da er det alltid ekstremt klein stemning, for hva skal man liksom si? “Hvem er du?”. “Hva gjør du her?”. Ikke misforstå – jeg elsker å bli kjent med nye mennesker. Det er noe av det gøyeste jeg vet! Men da synes jeg også at det må være genuint og komme naturlig. Det hadde aldri falt meg inn å trenge meg innpå noen som jeg kjenner igjen fra et TV-program for eksempel. Derfor er det vanskelig for meg å skjønne meg på hvordan det er så naturlig for enkelte. Det er absolutt super hyggelig når folk kommer bort for å slå av en prat, eller ville ta bilde. Whatever, men når du kommer å setter deg ved vårt bord og later som om du fester og kjenner oss mens du drar frem mobilen og spiller inn en video på snap, gjerne uten å en gang ha utvekslet ett eneste ord med oss i forkant… Da synes jeg at det blir noe spesielt. Helt ærlig.

Vi opplever ganske mye rart, spesielt når vi er på byen. Jeg tenkte jeg kunne skrevet ett innlegg om det senere om dere synes det hadde vært gøy? 🙂

74 kommentarer
    1. Du må jo forvente slikt når du melder deg på Paradise da. 😉 + at du blir snart glemt, så du bør heller nyte det 🙂

    2. Hej:) tänkte bara fråga vart du köpt den vita tröjan du har på dig på din senaste instagram bild? 🙂 jätte fin!

    3. haha snakker virkelig du om hvem som er falsk? du hadde jo en ekte bestevenn som
      du var falsk mot så se heller litt i seg selv:)

    4. Er folk seriøse her? Faen til frekkheter og hets. Om folk har vært med på paradise eller ei er de vel helt normale mennesker, som også blir såret av andres kommentarer. Blir helt flau over hvordan enkelte her uttaler seg. Alle gjør feil, og å henge ut noen før en har hørt begge sider OG ser om andre part har feid for egen dør – tror jeg det er best at dere alle sammen holder kjeft.

    5. syns heller du bør nyte oppmerksomheten:) er ikke lenge før neste års deltakere i ph kommer å tar spotlighten. virker ikke som oppmerksomhet er noe du ikke vil ha uansett

    6. Skjønner deg godt! Bare drit i dei andre som tror dei har peiling på sånt! Som om dei er har vert med på paradise og fått kjempe stor oppmerksomhet! Bare lev livet og vêr sol du er og skriv det du vil skrive!❤️ Ha en fin kveld😘

    7. Hei Isabel! 🙂
      Jeg kjenner deg ikke men eg kjenner at jeg begynner bli meget irritert på folk her som ikke helt forstår deg!
      Seriøst folkens, her skriver hun noe nyttig for at alle skal lese, er det ikke litt respekt i dette i det hele tatt. Jeg syns det var meget bra skreve, og jeg syns du fortjener at noen hører på deg, for det mener jeg er sannheten! Hun opplever dette for en grunn, ikke for noe tullete greier som dere ikke helt forstår dere på, jeg syns du er tøff som skriver dette Isabel! 🙂 syns du er en sterk person. Og dette tv greiene, paradise hotel er et program for alle som kan melde seg på, og man må forstå at det er et spill. Har dere ikke følgt riktig med på hva de går i kanskje? :-p eg mener Isabel skriver noe nyttig som faktisk skjer her ute, kanskje ikke alle opplever dette men Isabel gjør det. Ha litt mer respekt folkens og forstå følelsene til andre dør dere angriper! 😉 stå på, eg syntes du fortjente og høre sannheten! 🙂

    8. Ka faen anonym og alle andre!! Alle gjør feil og koffer bryr dere dokker?? Det handler ikke om dere!! 👊🏼Og eg tror ikje hu blir glemt til neste år så dere trenge ikje å skrive det!👿 Isabell du e så fin😍 elsker deg vett ikje kossen personligheten din e men eg tror at den e fin💖💋 lev livet i mens du har sjangsen og dokker andre som skrive stygge ting koffer gidde dokker å bruke tid på det?👊🏼 **** dokker👿👊

    9. Folk er kleine, bare si det til dem Isabel, de gjør ting som er direkte ugreit. Uff, du er rå uansett💥❤️

    10. Så frekke og usmakelige folk det finnes! Herregud, hvor blir det av vanlig folkeskikk? Dere som skriver hate anonymt (forbanna feiginger!!) er nok like falsk selv så dere er overhode ikke noe bedre:-)
      Jeg får seriøst vondt inni meg..! Håper du ikke bryr deg Isabel, du er mye bedre enn de anonymene. Og jeg vil gjerne høre det som har hendt på byen før 😀 hehe!
      -Ha en superfin uke videre, stå på med bloggingen!! Du er kjempeflink♥ klem!

    11. Forresten, er du og Pierre kjærester nå, eller dater dere? 🙂 Eller bare knullevenner? Vertfall noe mellom dere utifra din story på snap. Ingenting imot det altså.

    12. Hva forventer du av komentarer når du har den overskriften?:) ikke en hyggelig overskrift..Ville uansett prøvd å svart hyggelig tilbake selv om folk mener noe som er negativt som jeg ser her:) må jo skjønne at det ikke bare kan bli positive komentarer av den overskriften, eller innlegget forsåvidt.Slik jeg f.eks leser det du skriver hørest det arrogant ut..slik JEG tolker det altså:) når man er paradis-kjendis kan man forventa at noen vil komme bort og prate fordi de føler at de “kjenner deg”..samtidig forstår jeg at du blir lettere usikker på hvem som er dine ekte venner nå:)

    13. Hei!
      Synes du virker som en herlig person og du virket så bra på PH.Har ingenting i mot deg. Men kansje det er litt vanskelig å komme innpå deg siden du er så kjent. På bloggen skrev du at du gledet deg til å feste med fans i Rhodos feks. Når jeg var der var du ikke interresert i det hele tatt og virket ganske “overlegen” mot oss når vi bare ville snakke!

    14. Det vil du ikke svare på nei 🙂 venter bare på at du skal lage ett blogg innlegg : Pierre og meg er kjærester 😂

    15. Amy: leste du innlegget? Jeg skriver at jeg synes det er HYGGELIG når folk kommer bort for å prate eller ta bilde, men som jeg skriver så er det dem som kommer bort, setter seg ned ved mitt bord UTEN å utveksle et eneste ord for å så slenge opp mobilen sin og snappe at de “fester” med oss. Les gjerne en gang til før du skal kritisere! 🙂

    16. Marthe: det beklager jeg så mye! Jeg var veldig hyggelig og snakkesalig med folk på rhodos, men kanskje det var noe akkurat den kvelden som gjorde den som den ble. Vanskelig å si, men det mener jeg hvertfall ikke å være! 🙂 klem!

    17. nei haha du kjenner meg ikke og jeg holder meg unna dere phfolk på insta… men har dessverre noen på snapchat, hvor det virker som dere ikke har noe bakkekontakt i det hele tatt. PR-stuntet ditt med Mathias snakker jo for seg selv:) men, du er sikkert andreledes i person;)

    18. Hei
      Snakker DU om frøken. Hele deg er jo falsk! Øyevippene, leppene, puppene osv osv… Beklager men sånn er sannheten bare. Du får uansett ha masse lykke til videre i livet. Ønsker deg alt det beste.

    19. Folk er så falske, sier hun med extentions, falske vipper,plastikk pupper, og botoxlepper. Ja jeg gir deg helt rett. Det er “ALLE” de andre som er falske.

    20. Jobber med nordmenn. Vet hva du snakker om. Sjalu falske shittfolk. Prater dritt uansett. Shittfolk som har skitt i hjertet. Som alltid vil være shitt. Stå på utlendinger. Nordmenn jobber som treige griser.

    21. At jeg i det hele tatt nedverdiger meg selv til å skrive kommentar på noe som ser ut som er paradise hotel blogg. Men fy for en måte du svarer på kommentarer på! Du er sikkert ikke gamle jenta, men enten dropper du å svare folk, eller så stenger du kommentarfeltet. Å svare på den måten er å drite seg ut.
      Og tommel NED for nettavisen som linker til slikt som dette!

    22. Moi: Før du i det hele tatt tar deg tiden til å kommentere piss, slutt å gjem deg bak et tastatur og utgi deg som anonym. Hvorfor i alle dager skal jeg vise deg respekt?

    23. Hei Isabel,
      Jeg forstår at dette er ubehagelig. Men dette er ikke falske folk. Det er vel heller noen usikre personer som ønsker å bli litt “kjendis” selv, men aldri har fått antatt sin søknad til PH, BB o.l. Du har selv søkt oppmerksomhet i det offentlige rom. Med litt flere år på baken hadde du kanskje klart å svare noe liknende: “Tusen takk for oppmerksomheten. Det er veldig hyggelig at du kjenner meg igjen fra PH, og takk for at du kom innom. Men nå skal vi straks spise/alle sitte på vår bordreservasjon. Kanskje vi sees igjen?” Du skriver at du ikke vil være “uhyggelig”. Muligens vet du ikke ordets mening, men forsøk “avvisende” eller “uhøflig”. Du er ikke akkurat “uhyggelig” (skremmende, nifs). Om avvisning som beskrevet ikke har effekt, så er det jo bare å diskret tilkalle dørvakter.

    24. Christina: du har faktisk helt rett. Tusen takk! 🙂 desverre hjelper ikke det som oftest, og med en gang man ikke gir som de forventer så er man “høy på seg selv”. Det er det som er synd, og det er det som fører til at jeg blir usikker på hva jeg skal si. Men takk uansett, slik kritikk som dette setter jeg pris på og tar til meg! 🙂 klem.

    25. Jeg ser dessverre ikke tankegangen til visse mennesker. Jeg mener det er frekt og komme bort på den måten der. Dere er helt vanlige mennesker som alle oss andre, så det er det dere burde blitt behandlet som også. Og til alle dere som fortsatt irriterer dere over denne “utroskap situasjonen”, kan dere ikke bare la det ligge? Dere er klar over at det blir nettmobbing, ikke sant? Og det kunne hun faktisk ha anmeldt dere for.
      Stå på Isabell, syntes det er morsomt og lese alt du skriver om.

    26. Jeg har tenkt lenge på hvor trist det var å lese at falske folk setter seg ved bordet ditt, så jeg må bare skrive til deg om det. Jeg skjønner at det må være helt jævlig å ha det sånn hele tiden når man er ute! De falske elsker kjendiser, og særlig dem som er så pene og har så bra blogg som du har. Du gjør så mye godt for andre og har så bra karma og er så pen, og da tiltrekker du deg alle andre. Nå når du har blitt så kjent, er det sikkert veldig mange som er misunnelige på deg og ønsker å rive deg ned fra tronen. Prøv å huske at du er en menneskekjenner, stol på intuisjonen din. Stå på! Du er best! <3

    27. Hei! Jeg hadde synes det var bra om du hadde svart kommentarene på en ordentlig måte. At du skriver ting som for eksempel “skaff deg et jævla liv” osv. til folk som ytrer sin mening i kommentarfeltet, det synes jeg ikke er måten å møte leserne på. Det er lov å være hyggelig, selv mot de som kommenterer anonymt. Selv om noen skriver usakelig og lite hyggelig, synes jeg du viser lite modenhet ved å svare på den måten du gjør. For meg framstår du som veldig aggresiv når du svarer på den måten. Blir provosert av at noen, for eksempel deg, rakker ned på hvor slemme folk er på nett, når man selv svarer med samme mynt tilbake.

    28. Hei, Isabel. Jeg synes det er for j… at falske folk setter seg ved bordet ditt. Så frekt! Skjønner godt at det er slitsomt! Du må bare trøste deg med at mange ser opp til deg, og de er kanskje misunnelige fordi du er pen med bra karma og topp blogg. Falske mennesker som vil gjøre alt for å være med kjente, store personligheter som deg. Mange er sjalu og vil prøve å dytte deg ned fra tronen, så stol på deg selv – du er en menneskekjenner, det synes lang vei. Du gjør så mye godt for folk, er kjempepen. Jeg er ditt største idol, så stå på!

    29. Anette: unnskyld meg, men når en person er så forbanna feig og gjemmer seg bag “anonym”, for å så sitte å slenge dritt om mitt usteende som ikke har en dritt med innlegget å gjøre, ja da svarer jeg med samme mynt. For disse feige personene som ikke tørr å stå frem har jeg INGEN respekt for.

    30. Leste hele jeg:) Sa bare hva opplevelse jeg satt igjen med. Personer som kommer bort til bordet ditt for å ta bilder uten å prate med deg=ikke så vanskelig å skjønne at de ikke er vennepotensiale…2+2=4…når du svarer folk “get a life” osv her så innbyr du ikke til ærlige tilbakemeldinger spør du meg-vist det er det du vil ha da:)Selv om mye er usakelig så ville jeg svart sakelig…:))Dette med Martine er det ingen som har noe med!-men-samtidig er det ikke helt glemt enda derfor en vågal overskrift..sorry kritikk!!hilsen wannabe blogganalytiker

    31. Falske? Like falskt som å skjule for en god vennine at du lå med den ene personen hun hadde følelser for? -> DET er falsk i mine øyne, dette er jo ingenting i forhold 🙂 Og det tror jeg egentlig at du vet selv.

    32. Mange mangler sosiale antenner når de drikker. Det er ikke uvanlig. Skjønner godt det er irriterende når folk oppfører seg som de kjenner deg og tar seg friheten til å sette seg ned med bordet deres.

    33. Hei Isabel! Jeg synes at det er kjempe spennende å lese innleggene dine! Og beundrer deg kjempe! Du er ei flott jente som er sterk og vakker!
      Stå på! Klem<3

    34. Du skriver at en person “slang dritt om mitt utseende”, fordi vedkommende nevnte restylane, silikon, løsvipper etc? Men det er jo det du har? Haha. Er det å presisere noe om utseendet ditt, å slenge dritt?
      Så om noen sier: du har falske pupper” så svarer du “hold kjeft få deg et jævla liv du slenger dritt?”
      Du virker ekstremt aggressiv.

    35. Eg e heilt enig med deg😔 eg har sjølv opplevd at til og med at mine betevnna har dolka meg i ryggen. det er ikkje kjekt. det eg skrive no har kankje ikkje så masse med innlegge dit å gjer men men… eg støtta deg 100% sjølv om du ikkje veit kven eg er. folk som skrive hat og om anonym kan dra seg til helvette! så til dokke så skrive hat FACK DOKKE!! det er nemmelig ikkje kjekt å få hat😔 å det er spesielt ikkje kjekt når noken av dine nermaste venna vise seg å vere jævlig falske😔 TRU MEG DET HAR SKJEDD FØR MED MEG! PS: elska bloggen din<3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg