WANTIES FRA MAKESTYLE

 Inneholder annonselenker

WANTIES

Lesere spør meg stadig vekk om hvor jeg handler sminken min. Svaret er ganske enkelt Makestyle. Her finner du alt du trenger, pluss litt mer, til en gunstig pris. Kundeservicen er upåklagelig og leveringstiden er på 1-3 dager. Det finnes absolutt ingenting å klage på! 🙂 Jeg klikket meg nylig inn og fant noen ‘wanties’ som bare må klikkes hjem. Anbefaler alle til å ta en titt innom nettsiden!

Konturingskit HER / Leppeskrubb HER / Børstesett HER

Hårolje HER / Ansiktsmaske HER / VS-parfyme HER

Selvbruning HER / Øyenskyggepalette HER / Sminkeveske HER

2 kommentarer
    1. Når kommer spørsmålsrunden med deg å Pierre?
      Håper ikke du tar til deg noe som nettrollene skriver, det de skriver er som regel usikkerheter de har med seg selv. Dessverre er du et lett “offer” for dem, siden du har blogg og var med på Paradise.
      Stå på Isabell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg