Armygreen & fur

WEEKEND

Shooo! I love weekends. I går var en veldig fin dag. Det startet med en deilig frokost før jeg og Pierre tok turen ned tll byen for å ta litt sol. Merker at fargen fra Rhodos sakte men sikkert begynner å forsvinne, så her er det bare til å fylle på! Etterpå dro vi innom posten og hentet en pakke før vi dro en liten tur til mamma. På kvelden kom Emilie til meg, vi vorset og hygget oss her hos meg før vi dro ut på Lawo med blant annet Mathias og KP. Veldig fin kveld som endte opp med pizza og kos hjemme hos broren til Pierre. En relativt godkjent torsdag spør du meg! I dag derimot tenker jeg å ta det rolig. Kino frister faktisk litt, jeg kan ikke huske sist jeg faktisk var på en. Det gjelder bare å samle masse krefter innfor i morgen, for da smeller det nemlig! 🙂

Ønsker dere en fin fredag, hjerter. Så glad i dere! Klem.

6 kommentarer

Siste innlegg