HVA DA “OUT AND ABOUT”?

Pierre: Hva er det du har skrevet på det siste bilde du la ut på instagram?

Meg: Hva mener du?

Pierre: “out and about”? Hva f mener du med det?

Meg: *søker opp betydningen på google og viser at det faktisk er ett uttrykk*.

Haha! Håper ikke det bare er jeg som har hørt det uttrykket før, for i så fall høres det rimelig dumt ut for dere. Vel vel, i går var jeg hvert fall out and about! Jeg hadde noen ærender, og etterpå dro jeg med meg lillesøsteren min og hennes vennine ned til byen. De var mine små shopping-assistenter for dagen! Flinke var de også, da de var enige med meg i alt. Haha! Lurer på om det egentlig bare var for at jeg skulle bli fortest mulig ferdig i butikken slik at de kunne få belønning. Jeg hadde nemlig lovet dem en tur på Fridays. Jeg leverte fra meg to veldig fornøyde jenter hjem til mamma i slutten av kvelden, så jeg regner med at de koste seg masse. Det gjør meg så glad! <3 Jeg må virkelig bli flinkere til å sette av tid med mine småsøsken før jeg reiser igjen. De vokser SÅ fort! Jeg ble en kåpe rikere, men jeg må absolutt ta turen tilbake til Zara i dag. Herlighet så masse fint de har fått inn altså. 

Når de er ute på tur meg storesøster får de velge akkurat hva de vil. Det ble dessert først etterfulgt av pizza.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg