JEG SKAL FIKSE PÅ ANSIKTET MITT.

SATURDAY!

WUHU. My fave day of the week! Denne dagen er ikke en vanlig lørdag. Jeg sitter her med litt spenning i kroppen, for jeg skal nemlig inn på noen behandlinger i dag. Jeg skal fikse litt på ansiktet mitt! Gleder meg masse, men det er klart at jeg er nervøs også. Man vet jo ikke på forhånd hvordan resultatet kommer til å bli seende ut. Iiih, nerver! Haha, fuck nå ble jeg bare enda mer nervøs av å skrive dette… Det kommer nok til å gå så fint så. Viser dere selvsagt senere. Nå venter jeg på min kjære bestevennine som har kommet til Oslo for helgen. Vi hadde en super hyggelig kveld sammen i går. Først spiste vi middag ute og tok et par drinker. Resten av kvelden var full av fest og festligheter med en god gjeng! Fantastisk fin fredag med mine kjære. 

Jeg får runde av her nå. Jeg er hos Birgitte sammen med Emilie, jeg skal nemlig fikse Birgitte til hun skal på Gardeballet i kveld. Jeg derimot, skal tilbringe kvelden med nerver og spenning. I’m ready for it! Og det har jeg vært lenge.

Jeffrey Campbell sko // Gina tricot bukse

24 kommentarer

Siste innlegg