HUN KOMMER!

IT’S WEEKEND!

Ikke at det er så veldig stor forskjell på helg og ukedager for min del nå for tiden. Kremt. Helg betyr hvert fall at det er mer ting som skjer og at alle er giret på eventyr! Det liket vi. I går var jeg innom hos Beauty House. Min absolutte favorittplass til å bli dollet med. Denne gangen var det for å fikse negler. Jeg valgte å gå for plain, fransk manikyr. Jeg synes at det er det fineste i grunn, og ikke minst praktisk da det passer til absolutt alt. Nails done! I dag har jeg booket time til en liten oppfriskning på bryna mine. For øyeblikket ser de ikke ut. Flinkeste Astrid på Beauty House er et geni når det kommer til bryn. Hun er så dyktig! Det er hun som reddet mine første gangen, etter Paradise Hotel. Takk Gud for dèt, haha! Krise. 

Shit, nå må jeg løpe!

I kveld kommer bestevenninnen min fra Stavanger hit. Åh, som jeg gleder meg – og ÅH som jeg har savnet henne! Vi har masse å catche up, så kvelden er fullbooket med andre ord. Antrekkspost kommer forresten senere i dag!

Ha en trivelig fredag, hjerter! Dere er gull. Xx, Isabel.

4 kommentarer
    1. Hei! Har et spørsmål angående skoene du har på. De er dødsfine, men du linket til disse i et innlegg for en stund siden og på sheinside var de helt plaine, mens på bildene på bloggen din er de annerledes i stoffet på helen, har du linket feil eller er det bildene på sheinside som viser feil? Vil bestille de selv så greit å vite! Ha en fin helg:)

    2. Kristin: Hei! De jeg har har litt annet material helt bakerst ved hælen, men akkurat den typen er utsolgt. Desverre. Den jeg har linket er helt lik, bare helt plain! 🙂 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg