MY FIRST BOTOX

 M KLINIKKEN

Jeg tenkte å fortelle dere hva jeg fikset på i ansiktet mitt for et par dager siden. Jeg var hos flinkeste Marit på M klinikken og fikk lagt inn litt fillers og botox i ansiktet. Hun er en kosmetisk sykepleier og driver sin egen klinikk. Jeg har som dere vet fylt på leppene tidligere. Den første gangen jeg gjorde det så ble det brukt Tesosyal Kiss, mens denne gangen fikk jeg et mye bedre type filler. Nemlig Juvederm. Jeg fikk litt over 0,5 ml i leppene. Jeg fylte på i underleppen også denne gangen. Jeg er så sinnsykt fornøyd at dere aner ikke. Jeg har fått så fine linjer rundt leppene, perfekt mengde volum og i det hele tatt en nydelig form på leppene. Forrige gang jeg fylte på ble jeg også fornøyd, men langt i fra så fornøyd som jeg er nå, etter at jeg har vært hos Marit. Hun er den eneste jeg kommer til å anbefale til bekjente, for hun er virkelig rå! 

Det andre jeg gjorde var å legge inn litt Juvederm i kinnbena også, for å oppnå litt mer volum og generelt mer synlige kinnben. Her kan man velge å legge inn opptil 2ml, men siden jeg er såpass ung så gikk vi for 0,5 ml. Det ga meg bittelitt mer volum, men ingen super stor forskjell. Det ble så naturlig og fint, og jeg fikk akkurat den lille touchen jeg ville ha. fornøyd! Nå er mine kinnben mye finere.

 

Til slutt fikk jeg øyenbrynsløft. Da satte vi inn litt botox over bryna, for å få et lite løft. Det er ingen stor forskjell dette heller, men akkurat passe for meg som er såpass ung. Jeg ville få brynene litt høyere opp, og det får jeg nå! Man ser ikke forskjell før det har gått 3/4-14 dager, så jeg venter spent! 🙂

Alt i alt er jeg super fornøyd med behandlingene Marit utførte på meg. Hun er fantastisk dyktig på det hun gjør, og passer på at det skal se mest mulig naturlig og fint ut. Hun lar deg bli med å bestemme hva du vil gjøre, men gir gode tips til hva som er best og hva som kommer til å se bra ut og ikke. Hun kommer jeg definitivt til å gå til i lang tid fremover, hun er virkelig dyktig. Jeg ble tatt godt vare på og var i trygge hender under hele behandlingen. Før vi begynte behandlingene satte vi oss ned og gikk gjennom hva vi skulle gjøre, slik at det ble trygt og godt for meg.

LEPPER FØR:

ETTER:

Forrige gang jeg fylte på fikk jeg sponset mine lepper, og da gikk jeg på en annen klinikk. Disse behandlingene jeg gjorde hos Marit nå er ikke sponset, jeg er kun en vanlig kunde som alle andre. Grunnen for at jeg skriver dette innlegget er fordi at jeg daglig får spørsmål om hvor jeg fikser leppene mine. Jeg er rett og slett bare så fornøyd med Marit at jeg tenkte at hun fortjener å få ros her på bloggen min. 

Jeg ser allerede frem i mot til neste gang. Hvis dere har spørsmål, er det bare til å kontakte Marit på telefon/sms på: 414 054 07, eller på facebook; Marit Iren Haugen. Gi henne et lite pling om det er noe dere lurer på, hun er super hyggelig! 

For bestillig av time på M Klinikken: 414 054 07

Adresse: Nedre Storgate 43, 3015 Drammen.

PRISER:

Botox 1, 2, 3 områder: 1500-2300-2800 kroner.

Lepper 05ml, 1ml: 1800/2300 kroner.

Volum i kinn 2ml: 4500 kroner.

Øverig Juvederm i ansikt (linjer, under øynene osv): fra kroner 1900.

Mine fine støttespillere. 

Flotte Marit og meg.

Nå vet dere hvor dere skal gå om dere vil fylle på leppene eller vil ha andre kosmetiske behandlinger. Den dama er RÅ!

37 kommentarer
    1. Er det veldig smertefullt å fylle på leppene?:) har et lite ønske om å gjøre det selv, når jeg får penger og mulighet til det 🙂

    2. Isabell, hva du gjør med ditt utseende, er ditt eget valg. Men er det virkelig nødvendig å legge ut et innlegg der du reklamerer om det, med bilder, kontaktinformasjon og alt? Tenk på alle ungdommene som leser bloggen din. Flere av disse sliter med selvtilliten, de føler seg ikke bra nok. De lever under et ekstremt press. Et press om å være pen nok, tynn nok, å ha kule nok klær. Og når offentlige personer som deg (som ser flott ut i utgangspunktet), endrer på utseendet sitt, og deretter reklamerer for det, så sendes det signaler til ungdommene om at kosmetiske inngrep er helt greit. De er lett påvirkelige, de trenger ikke nok en bekreftelse på at de ikke er bra nok. Jeg skulle bare ønske at du tok hensyn til disse ungdommene.

    3. Camilla: Hei Camilla! Jeg skjønner godt hva du mener, men for meg så er dette en “dagbok”, en blogg hvor jeg skriver om meg og mitt. Da er det helt naturlig for meg å skrive om ting som opptar meg, og om ting som jeg gjør. Jeg får daglig spørsmål om f.eks mine lepper, og da tenker jeg at jeg må informere og svare på disse spørsmålene. Er man såpass påvireklig at man gjør alt en offentlig person gjør, så bør man også holde seg unna blogger for eksempel. Jeg kan ikke ta hensyn til absolutt alle og enhver, da dette er noe JEG synes er greit og noe JEG vil gjøre. Men jeg skjønner hva du mener, men dette “presset” er over alt uansett, så om jeg skriver det på min blogg så tror jeg ikke at det utgjør så krise stor forskjell, synes jeg da. Klem! 🙂

    4. Men ville du reklamert for kosmetiske inngrep i en dagbok? Bloggen din fungerer som en offentlig dagbok, og jeg forstår og er enig i at du legger ut det du vil og føler for. Men det er det at du ‘reklamerer’ for inngrepene som jeg reagerer på. Du forteller hvor du har gjort det, hvor mye det koster, og anbefaler denne kosmetiske sykepleieren på det sterkeste. Det er det jeg synes er veldig synd, med tanke på at flertallet av leserene dine er lettpåvirkelige ungdommer (særlig jenter), som blant annet gjennom sosiale medier (bilder av damer med “den perfekte kropp og det perfekte utseendet”, som ofte er endret på med kosmetiske/kirurgiske inngrep), får inntrykk av at de ikke er bra nok, at de ikke lever opp til dagens forventninger om å være “perfekt”. Mange av disse jentene har kanskje deg som forbilde, de har fulgt deg siden PH, de ser opp til deg og ønsker å være lik deg. Ja, du har rett i at dette “presset” er over alt, men hvorfor ikke heller prøve å utgjøre en forskjell? For eksempel ved å la være å reklamere for og anbefale de inngrepene du har gjort, men heller skrive at du gjorde det for deg, dette er en personlig avgjørelse, det er noe en må tenke grundige gjennom, og noe man som oftest ikke trenger, og at du ikke anbefaler det til leserene dine (for det er det du gjør når du reklamerer for det).

    5. Camilla: Jeg reklamerer ikke for det, jeg har ikke fått dette sponset. Jeg gjør det selvsagt for meg selv, og det er iiiingenting som sier at dette er noe man må eller bør gjøre. Jeg skriver kontaktinformasjon og priser fordi at jeg får spørsmål om det av mine lesere uansett, så da er det like så greit å skrive det slik at de får den informasjonen de vil ha. Jeg er veldig overfladisk, det skal jeg innrømme, og da blir denne bloggen det samme…

    6. Husk at å gi kontaktopplysninger som navn, telefonnummer, adresse og prisinformasjon er å reklamere, uansett om du blir sponset eller ikke. Det er jo selvfølgelig du selv som bestemmer hva du legger ut på bloggen din, men jeg tenkte bare å kommentere mitt synspunkt med tanke på at flertallet av leserene dine sannsynligvis er unge, kanskje de fleste også er under 18. Jeg jobber som lærer, og opplever hver dag hvor mye de unge jentene “strever” med av skjønnhetspress, mangel på selvtillit osv. Ville bare nevne det. Ha en fortsatt fin dag:)

    7. hvor mye kostet alt dette tilsamen ? Å hvor ofte må du fylle på ??tenker på fillerene og øyenbrynsløftet?

    8. Hei alle sammen ❤️ Jeg velger å kommentere her på bloggen til frøken Raad, da jeg selv ønsker å fremstå som en seriøs kosmetisk sykepleier, og jeg ser det kommer endel tilbakemeldinger blant annet fra “Camilla” en lærer som er bekymret for de unges ve og vel. Jeg takker varmt for tilbakemeldingen Isabel, og glad du ble så fornøyd.
      Det jeg ønsker å si til de som er kritiske. Ikke tro at jeg som sykepleier, UKRITISK injiserer produkter i ansiktet på unge jenter. Slik vil jeg ikke fremstå. Jeg er en rutinert sykepleier som setter av god tid til den enkelte kunde som ønsker behandling. Selve behandlingen er det som tar minst tid. Jeg vektlegger å høre kundens ønsker og behov, og noen ganger kan jeg etterkomme dette. Noen ganger sier jeg NEI, men på en omsorgsfull og forklarende måte. Det vet de som kjenner meg og har vært hos meg. Det er ikke alle som skal ha behandling, og da prater jeg om dette med kunden. Jeg avviser ingen, men gir ikke alle behandling. Penger er IKKE det som driver meg, derav de lave prisene. Jeg ser på dette som et spennende håndverk, og jeg legger min ære i å gjøre en profesjonell og nøyaktig jobb.
      Jeg syntes det var viktig å få frem at jeg også tar “ansvar” og veileder de kundene som jeg opplever trenger dette. Nå er jo dette med lepper i vinden, og jeg ser ikke de store konsekvensene om noen har lyst til å prøve dette. Vi er alle forskjellig, og Isabels mening og min mening er like betydningsfull som de som mener det motsatte. Verden skal ha plass for alle og enhver 😀 Målet må jo være at den enkelte er fornøyd med seg selv, enten med eller uten Juvederm 💗

    9. Marit er ekstremt flink og ikke minst veldig profesjonell! Selv om jeg kunne tenkt meg litt større lepper😉 så sier hun nei på en høflig måte. Jeg har gått til andre og der så jeg ut som en gakk gakk.. Jeg fikk beskjed av en annen sykepleier på en annen klinikk at jeg måtte ta en øyeoperasjon pga noe de hadde sprøytet under øynene mine, noe DE SELV GJORDE PÅ MEG!!,jeg stolte 100% på de, noe jeg aldri skulle ha gjort!! Jeg slet mye med dårlig selvbilde pga dette, Marit har ordnet opp i dette på en helt fantastisk måte noe som jeg er veldig takknemlig for❤ Prisene hennes er også veldig bra i forhold til andre steder! Hun tar vare på kundene sine på den absolutt beste måten!!☺☺

    10. Til Marit Iren Haugen, jeg må bare påpeke at jeg ikke på noen måte har kritisert din eller andre kosmetiske sykepleiers jobb, og jeg har heller ikke kritisert Isabells valg om å gjøre disse kosmetiske behandlingene. Jeg kommenterte at jeg synes det er synd at unge, skjøre, usikre mennesker blir utsatt for dette skjønnhetspresset daglig gjennom sosiale medier, noe som kan føre til at selvtilliten deres blir lavere og øke tankene om at de ikke er fine nok som de er, at det naturlige ikke er godt nok. Derfor synes jeg det er uheldig å poste innlegg der man reklamerer for og fremsnakker slike behandlinger, i hvertfall på sosiale medier som f.eks blogg og instagram, der det store flertallet av leserene/brukerene er ungdommer.

    11. Synest du er alt for ung til og begynne med Botox alerde nå !!!!!!
      Synest å det er rart at du har råd til alt dette. Tviler på du har egen leilighet og bil. 0 ansvar og bor hjemme fortsatt antagelig.
      Men da burde jo virkelig din mor sagt noe. Tenker at dine foreldre jobber hardt. Menst du selv bare går rundt og bruker penger på deg selv.
      skerpings!

    12. liss: Jeg har god økonomi som jeg jobber hardt for, helt selv. Jeg bor i egen leilighet, jo. Bil har jeg ikke, da jeg ikke har bestått oppkjøringen. Men takk for omtanken din, jeg klarer meg helt fint selv! 🙂

    13. ja i ett bofelleskap antagelig der leien er lav.
      bin there done that ! prioter heller pengene rett så du ikke havner i ett annet pogram

    14. Du er nydelig uansett, Isabel. Ser virkelig opp til deg, både på utseende og personlighet.
      Også har jeg et lite spørsmål; Hvordan shampo og balsam bruker du? Hehe<3

    15. Jenny: Så fint sagt, søta! Tusen hjertelig. <3 Det kommer ett innlegg i morgen hvor jeg viser hva jeg bruker i håret mitt, både i dusjen og etter. Stor klem! <3

    16. Åhh! Du er så nydelig Isabel, og bloggen din er så spennende å lese! Flink til å oppdatere er du også! Bra du informerer om kosmetisk kirurgi for det er vel mye bedre at man kan være fornøyd med seg selv i stede for å gå rundt å føle at man ikke er heelt fornøyd?! Stå på, elsker bloggen din <3

    17. Alle skal være seg selv. Du er en nydelig jente Isabell, å husk at alle som kommenterer kommer med meninger, hvis de er stygge, så er det hatere som vil rakke ned på deg eller prøver å si deg noe, men alle hatere: dere må tenke på at dere gjør også valg som er dumme. Og til de som kommenterer for de som ser opp til Isabell: dere motiverer henne! Fortsett

    18. Synes du er for ung til å ta botox. Du er bare 21-22. Gjør som du vil, men dette er helt unødvendig. Vær stolt av den du er og du trenger virkelig ikke å fikse på utseendet ditt. Du er fin som du er. Bare trist at unge jenter føler de må fikse på seg 🙁

    19. Hei , kunne du gitt meg en link til hjemmesiden hennes skal bestille time der 🌸?finner ingen M klinikk på nettet På forhånd takk 🙂

    20. ååhh… leppene dine ble syykt bra og ser forskjell, men på en bra måte<3<3
      det er nok mange jenter som camilla sa som vil værev perfekt, men du bestemmer selv hva du vil legge ut og hvis du presser dagens ungdommer med bloggen din så skjønner jeg ikke så mye .... du kan legge ut hva du vil og du trenger ikke akkurat og høre på alle andre<3<3
      kleeem<3<3<3

    21. Du er utrolig pen 🙂
      Lyst til å ta fillere i kinnben og bryn selv .
      Men tørr ikke redd for at det skal Gjøre så vondt ser jo vondt ut :O

    22. Hvor kan man kontakte hun Marit ? Har hun en nettside?:-) Har veldig lyst til å ta selv, men veldig skeptisk på hvor. Men leppene dine er jo sykt fine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg