Freshe kicks

Annonselenke

NOTHING IS BETTER THAN WHITE SNEAKERS

Hei og god søndag hjerter. Behandlingene gikk supert i går, og jeg er overlykkelig over resultatet. Innlegg kommer i morgen! Nå tenkte jeg å dele antrekket mitt fra gårsdagen med dere. Jeg tok i bruk mine nye freshe Reeboks som jeg mottok fra Junkyard. ELSKER DEM! Så behagelige og sporty, som passer til absolutt alt. Jeg tviholder fortsatt å sommeren og slengte på meg ett skjørt i går. Jeg skal ærlig innrømme at jeg angret, for det var jævlig kaldt… No more skirts for me. I hvert fall ikke uten strømpis! 😉 Dagen i dag går til diverse bloggjobb. Jeg har produkter jeg må ta bilder av, svare på mail og gjøre klar ett par innlegg til uken som kommer. Produktiv søndag – uten bakrus. Deilig! 

Skjørt BIK BOK // Sko HER // Veske MICHAEL KORS

14 kommentarer

Siste innlegg