HEI FRA GARDERMOEN

Hei hjerter! Super gøy å se at såpass mange setter pris på mitt forrige innlegg og viser engasjement. Jeg synes at det er et tema som absolutt bør settes lys på, for det er desverre slik at det skjer alt for ofte. Og det er så innmari synd. Selvsagt er det slik at folk har ulike meninger, og eksemplene jeg tok med i innlegget mitt er to situasjoner jeg opplevde. Kanskje noen har ulike syn på det at jeg tar det med, men jeg har valgt å “bygge” litt mer på historiene enn hva som akkurat skjedde. Jentene som jeg skrev om opplever gjerne det anderledes enn hva jeg har skrevet, men det er det jeg og Sara satt igjen med. Hva som hendte i ettertid og absolutt hver eneste detalj vet jo ikke vi alt om. Men det er hvertfall ikke meningen at noen som helst skal føle seg uvel på grunn av det jeg har skrevet. Jeg ser også at det er mange som reagerer på valget av overskrift. Som blogger er jeg en som liker å provosere, og det valgte jeg å gjøre med overskriften. Rett og slett for å få oppmerksomheten til folk, for jeg synes at dette temaet er viktig å ta opp og derfor vil jeg selvsagt at flest mulig skal lese det. That’s all! 🙂

Anyway!


 Nå blogger jeg direkte fra Gardermoen, Oslo faktisk. Jeg reiste fra Kristiansand tidligere i dag. Nå har jeg to timer her i Oslo før jeg flyr videre. Noen som klarer å gjette hvor jeg skal? 😉 Denne gangen er det utenomlands. Jeg hadde en suuuper gøy kveld igår! Vi var i bursdagsvors til en god vennine av Sara. Så utrolig hyggelig og livlig jentegjeng! Etterhvert tok vi turen ut på byen. Alt i alt en konge kveld! Kommer til å savne jentene mine masse. Nå har jo bestevenninen min også flyttet dit, så nå bor begge mine BFFs der. Det betyr at jeg må ta turen dit enda litt oftere! 🙂

Jeg har shoppet litt på taxfreen og nå sitter jeg og svarer på litt mail. Må få tiden til å gå! Hater å vente… Hehe. Vi skrives, hjerter! STOR KLEM. <3

14 kommentarer
    1. Gøteborg?😄 digger bloggen din! Du er en fantastisk person med stort hjerte! Misunner deg utrolig mye med utseende og alt! Hadde betydd mye vis du hadde likt eller kommentert et bilde på instaen min!!😍 christinebakken1

    2. Til deg anonym : vett du hva det er jævla feigt og skrive noe sånt og så vere anonym og du har ingen ting med at Isabell ikke for lov til og verre med Pierre for vett du hva du har ingenting med livet hennes og gjøre.. for du har sikkert ditt eget liv og passe på … om så de blir sammen så er det deres valg så .. pass på livet ditt selv får ser ut som du trenger det btw digge deg isabel

    3. Synes det er helt usmakelig av deg å ha en sånn overskrift for å provosere. Ønsker du å provosere de som faktisk har blitt utsatt for voldtekt? Man skal, som du selv sier i innlegget ditt IKKE misbruke nettopp dette. Jeg har full “forståelse” for bloggere som skriver store overskrifter for å få oppmerksomhet, men når det kommer til dette temaet synes jeg du faktisk kan vise såpass respekt!

    4. Åh den klokken var utrolig fin! Har lenge lett etter en ny klokke, fordi jeg rett og slett elsker de! Hvor kjøpte du din? Håper du har en kjempe bra tur, vakreste deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg