MITT NYE HÅR!

Sponset behandling

HENDRIX HAIR TORGGATA


 

Se på mitt fine hår! Alt takket være fantastisk flinke Ann Beate på Hendrix Hair Torggata. Den dama kan virkelig kunsten med å trylle frem den perfekte manken. Så fornøyd som det jeg er nå har jeg nok aldri vært etter et frisørbesøk tidligere. Det vi gjorde var å gjøre stripene jeg hadde fra før kaldere, få finere overgang fra min naturlige hårfarge og stripene. Vi la også inn litt flere striper. Vi avsluttet det hele med å stusse bort de slitte tuppene. For at håret ikke skal bli så slitt, brukte Ann Beate noe som heter Olaplex. Dette er et middel som gjør at håret blir beskyttet under bleking. Dette brukte blant annet Kim Kardashian da hun gikk fra mørk til blond på ett døgn – så det er fantastiske saker, med andre ord. Jeg merker ikke engang at håret har gjennomgått en runde til med bleking, og GUD så deilig det er! Bleking er jo det som i utgangspunktet er mest skadelig for håret. 

Frisørsalongen var utrolig fin! Det var en så behagelig atmostfære. Jeg var der rundt 4 timer, og koste meg faktisk under hele behandlingen. Super koselige ansatte og utmerket service! 10/10 av meg, altså. Her skal jeg gå fast fremover – SÅ dyktige og flinke frisører.

 FOR Å BOOKE TIME:

WWW.HENDRIX.NO

SMS: 922 59 736

TLF: 22695153

ADRESSE: OSTERHAUSGATE 9


 

Tusen takk for behandlingen! Jeg kommer definitivt tilbake.

8 kommentarer

Siste innlegg