MEG OG PIERRE PÅ BIG BROTHER SVERIGE

Big Brother Sverige. Ett nytt eventyr. Vil jeg virkelig det? Være innelåst i et hus, i Sverige i hele 72 uker (er det riktig…?)? Hmm… Først ble Pierre kontaktet og ble spurt om å fly til Stockholm for et intervju, for de ville veldig gjerne ha han med. Etterpå fikk jeg mail om det samme. Vi var i Rhodos da vi fikk forespørsel, så det var rimelig stress. Vi hadde ikke tenkt å dra hjem fra varmen allerede da, vi ville bli der hele oppholdet i villaene. Men – vi syntes at det hørtes litt interessant ut og derfor ville vi høre mer om det. Vi booket fly hjem, og flydde hjem dagen etter. Det endte opp med at vi droppet Stockholm. Etter et skypeintervju med masse informasjon hørtes det faktisk ikke fristende ut. Ikke i det hele tatt. Det å faktisk være innestengt så lenge i ett kaldt land var ikke den gøyeste idèen vi kunne fått servert, hehe. Dessuten fikk jeg litt angst av tanken på at alt sendes live. Jeg er en person som sier og gjør masse rart hele tiden, uten å tenke meg om. Dette tror jeg kunne slått litt skreivt ut på direktesending. Haha! Det hadde i det minste vært underholdene for seerne, da. 

Nå som det har startet, pleier vi å se litt på det inni mellom. For å være helt ærlig så angrer jeg ikke et sekund på at vi lot være å delta. Personene som er med er ganske spesielle, og ikke min type mennesker i det hele tatt. Den ene deltakeren er en mann på 40 år og er utdannet politii, liksom. Derimot sjekket tre av deltakerne fra Ex On The Beach Sverige inn nå nylig, og da ble jeg giret! De er dødsråe, og de hadde jeg nok klikket med med en gang. Foruten om det så er jeg ganske glad for at vi ikke er med, for da hadde vi ikke hatt muligheten til å dra til Thailand for eksempel. Og det hadde jeg aldri byttet ut mot noe som helst! Everything happens for a reason, guys!

Innestengt i et hus i Sverige VS Thailand? 😉 Hehe, ikke et vanskelig valg.

9 kommentarer

Siste innlegg