TING DERE IKKE VISSTE OM PARADISE HOTEL!

1. I første episode, da de svarte guttene kom ned en etter en, måtte vi jo løpe frem å trykke på den røde knappen hvis vi ville ha akkurat den gutten som partner. Mange av oss var ganske i tvil, da vi ikke visste hva vi kunne forvente oss next. Selv om den ene kanskje var kjekk, visste vi jo ikke om de som kom etterpå egnet seg bedre som akkurat ens partner. Det var rimelig mindfuck, men jeg løp fort som F med en gang jeg så CF.

2. Mange visste ikke at jeg faktisk kjente CF fra før av. Vi var blant annet på vorspiel hos han to uker før avreise til Mexico. Haha. Ble rimelig sjokkert nå jeg så han.

3. Det er utrolig mye ventetid/dødtid. Opptill 3 timer hver eneste dag faktisk. Helt jævlig, haha. Vi får nemlig ikke lov til å ha nærkontakt (sitte på fanget, ta på hverandre, ligge på hverandre osv) eller snakke om ting som skjer på hotellet. Vi fikk beskjed om at vi måtte sette pris på det, da de i svenske PH faktisk ikke får lov til å snakke noe som helst når de er off cam. 

4. Å være uten mobil og sosiale medier over så lang tid (to mnder) gikk faktisk overraskende fint! Når man er inne på hotellet tenker man liksom kun på det som skjer der. Blir en helt annen verden. Super merkelig!

5. Når jeg kom hjem fra Mexico var jeg helt merkelig. Fra å gå fra å være innestengt på et hotell med 10-12 andre personer 24/7 i nesten 2 mnder, til å komme hjem til en helt tom leilighet var rimelig spesielt. Og deprimerende. 

6. Vi får alle en psykolog som vi kan ringe å snakke med når som helst, og dette benyttet jeg meg av en del etter jeg kom hjem. Det er ikke bare bare å komme hjem fra et slikt eventyr.

7. Når vi sier “Pierre er på tur” mener vi at han er på sync. Vi får ikke bruke ordet “synk” da dere ikke vet hva det betyr.

8. Man får ikke kommunisere med de som står i baren på festene eller de som kommer med brev. Da får vi streng beskjed om å slutte. Dette skjedde meg ganske ofte, da jeg alltid tok tak i en av de for å be om sandwicher UTEN majones og salat. Det fikk jeg jo faen aldri, og da kunne jeg ikke spise – så kresen som jeg er. Haha.

9. Når finalen har vært, så får man faktisk ikke feire det. Rett etter at finalen er over, blir man tatt off cam og en og en må gå på synk. Jævlig kjipt, for man vil jo feire vinnerne!

10. Da jeg røyk ut ble jeg jo holdt igjen i Mexico i 14 dager, da jeg muligens skulle komme inn på hotellet igjen. Under denne tiden var blant annet Harald og CF også utenfor hotellet. Sykt å tenke på, for man blir satt på ulike hotell/resorter helt alene, uten å vite noe som helst. Jeg synes at vi kunne fått være sammen, for faen så kjedelig det var å være helt for seg selv. Haha.

5 kommentarer
    1. jeg bare lurer på en ting, om en i familien din hadde vært i en bil ulykke eller død eller no, hvordan skulle de ha fått tak i deg siden ingen vet hvor du er? Eller kunne de ha funnet ut av det? Litt kjipt å komme hjem etter å ha vunnet eller no å få vite at begravelsen var for 2 måneder siden lissom…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg