SATURDAY BLISS

Good morning sunshines.

For en deilig morgen! Lørdag er min favoritt ukedag, så i dag skal jeg storkose meg. I dag tidlig våknet jeg til roomservice på sengen. Fruktfat, crossianter, lapper og smoothie. Så sinnsykt deilig! Jeg elsker hotelllivet, og jeg regner med at jeg absolutt ikke er alene om det. Tenker å ta det rolig disse første timene før jeg begir meg ut på livet i dag. Jeg må komme a jour med mailboksen, der ligger jeg litt bakpå. Men men.. Dere, jeg oppdaget det sykeste igår. Klokken tikket rett over 16:00 og det var helt seriøst BEKMØRKT ute. Jeg snakker svart liksom. Mørketiden er for real her oppe i nord. 

6 kommentarer
    1. hei!
      Jeg leste nettopp gjennom kommentarene på de andre innleggene dine, hvor jeg så en kommentar jeg syntes var veldig bra skrevet! Den var skrevet på innlegget som ble skrevet i går om at du hadde fylt på leppene dine! dette innlegget var skrevet av Martin 14 år og handlet om at du å Martine ikke følger hverandre på instagram, dette er i grunn og bund en sak jeg synes er over for lenge siden, men dette er jeg faktisk enig med Martin i!!
      Dette er bare et forslag men jeg synes at du burde skrive et ALLER siste innlegg i forhold til deg å Martine:
      – hvordan er forholdet deres?
      – hvorfor følger dere ikke hverandre på instagram, hva synes du om dette?
      OSV…….
      PS: det var veldig fint undertøy, kan du ta flere undertøys bilder å legge ut??

    2. Hege må ikke klage på mørket.. bli bedre når snøen kommer . Da får Æ forhåpentlig vis rein hest igjen;-) bli du lenge her oppe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg